ستارگان فستیوال موسیقی تایلند، آماده هنرنمایی در پاتایا

به گزارش مالکوم، فستیوال موسیقی فرهنگی تایلند، با اجراهای مدرن و سنتی در دو روز در شهر پاتایا، میزبان علاقه مندان است.

ستارگان فستیوال موسیقی تایلند، آماده هنرنمایی در پاتایا

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

برنامه های فستیوال موسیقی فرهنگی تایلند، شامل اجراهای موسیقی فولکلور، موسیقی مدرن و یک برنامه زنده روی استیج به همراه موسیقی که توسط گروه های محبوب و خواننده ها اجرا می گردد، به زودی در پاتایا، برگزار خواهند شد.

اداره گردشگری تایلند (TAT) در بانکوک، در حال سازماندهی فستیوال موسیقی فرهنگی تایلند در تاریخ 25 تا 26 می 2018 (4 و 5 خرداد 1397)، در خلیج بالی های (Bali Hai Bay) در پاتایا است. هدف از برگزاری این فستیوال در این شهر، جذب گردشگران بین المللی است. فستیوال موسیقی فرهنگی یکی از برنامه های اداره گردشگری تایلند به نام افتتاح سایه های جدید (Open to the New Shades) برای گسترش صنعت گردشگری در این کشور است.

خانم سوجیترا جانگ چانسیتو، نایب رییس اداره گردشگری تایلند در بخش محصولات گردشگری و تجارت، گفت:

فستیوال موسیقی فرهنگی تایلند، به عنوان یکی از اجزای کمپین افتتاح سایه های جدید، از موسیقی به عنوان رسانه، استفاده می نماید. این فستیوال به ایجاد آگاهی و ترویج گردشگری به وسیله صنعت موسیقی پویای تایلند، که واقعا به یکی از بزرگ ترین دارایی های این کشور تبدیل شده است، یاری می نماید.

رویدادهای این چنینی یاری می نمایند تا تایلند به عنوان یک مقصد گردشگری در بازار گردشگری جهانی، به رسمیت شناخته گردد. تایلند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در آسیا از نظر رویدادهای فرهنگی و فستیوال های موسیقی، به شمار می آید.

برنامه های هیجان انگیز فستیوال موسیقی فرهنگی تایلند، شامل اجراهای موسیقی فولکلور، موسیقی مدرن و یک برنامه زنده روی استیج به همراه موسیقی که توسط گروه های محبوب و خواننده ها اجرا میگردد، در 4 استیج شهر پاتایا در دو روز، برگزار خواهند شد.

هنرمندانی که در این فستیوال بر روی استیج اجرا خواهند داشت، راسامی ایزان سول (Rasamee Isan Soul)، یک گروه ایزان که اجراهای آن، تلفیق موسیقی سنتی با جاز، راک و سول (موسیقی مذهبی سیاهپوستان)، گروه بین المللی پارادایز بانکوک، یک گروه موسیقی ترکیبی که ملودی های سنتی تایلندی را با سبک بلوز و فولک راک، تلفیق می نماید؛ موکا گاردن، یک گروه موسیقی مدرن سبک رگی-اسکا (Reggae-ska) با اجراهای پاپ، فانک، راک و موسیقی کانتری تایلندی؛ رپرهای تایلندی چون اوربوی تی جی (Thai country musical influences) و دی (Day) از گروه مگا تایتانیوم (mega-group Thaitanium) و ارکستر جاز افسانه ای اینفینیتی تایلند (Thai jazz maestros Infinity)، خواهند بود.

فستیوال موسیقی فرهنگی تایلند، سعی دارد تا سفر به استان چون بوری (Chon Buri) و استان های همسایه آن را ترویج دهد و در عین حال، به توسعه تجربیات بومی تایلند که بعدها ممکن است به سطح منطقه ای، ملی یا بین المللی گسترش یابند، یاری کند.

در این فستیوال، اجراهای موسیقی فولکلور در سه استیج کوچک تر به همراه گروه های محلی و خواننده ها، نیز برگزار خواهد شد.

خوراک شناسی تایلندی در نمایشگاه غذا شامل فنون آشپزی از هر یک از چهار منطقه اصلی تایلند، نمایش داده خواهد شد.

دیگر فعالیت ها در این فستیوال شامل غرفه هایی برای نقاشی صورت و برچسب های خالکوبی است.

شرکت نمایندگان می توانند از جاذبه های گردشگری سه بعدی تایلند در گالری بزرگ عکس های اداره گردشگری تایلند، عکس فوری بگیرند و آن را به اشتراک بگذارند یا با استفاده از هشتگ #thailandculturalmusicfestival یا #amazingthailand برای شرکت در مسابقه دریافت یک بارانی رنگارنگ، آن را در دیگر شبکه های اجتماعی، پست نمایند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 504

به "ستارگان فستیوال موسیقی تایلند، آماده هنرنمایی در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان فستیوال موسیقی تایلند، آماده هنرنمایی در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید