سری گلکسی S24 دوباره با حداقل رم 8 گیگابایتی عرضه می گردد

به گزارش مالکوم، سامسونگ به زودی از گوشی های سری گلکسی S24 رونمایی می نماید و تقریبا تمام ویژگی های کلیدی این گوشی ها فاش شده است. با این حال هر چند روز یک بار یکی دیگر از جزئیات این گوشی ها مطرح می گردد. در همین رابطه، یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که این گوشی ها از نظر حداقل حافظه رم قرار نیست با افزایش ظرفیت روبرو شوند و دوباره با حداقل ظرفیت رم 8 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

سری گلکسی S24 دوباره با حداقل رم 8 گیگابایتی عرضه می گردد

با وجود اینکه اخیرا شایعاتی در خصوص بهره گیری یکی از مدل های گلکسی S24 اولترا از رم 16 گیگابایتی منتشر شده بود، ولی حالا به نظر می رسد این مشخصه هم عملی نخواهد شد و مانند سال گذشته، کاربران برای خرید این گوشی فقط می توانند بین رم 8 و 12 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. البته گفته می گردد مدل پلاس برخلاف نسل قبلی با رم 12 گیگابایتی هم در کنار رم 8 گیگابایتی عرضه می گردد ولی مدل استاندارد صرفا به ظرفیت 8 گیگابایت برای رم محدود شده است.

برای مقایسه باید بگوییم که تمام شرکت های بزرگ چینی برای گوشی های رده بالای خود حداقل رم 12 گیگابایتی را ارائه می دهند. در این میان سامسونگ تایید نموده که گوشی های سری S24 قرار است قابلیت های هوش مصنوعی متنوعی را دریافت نمایند و این در حالی است که مدل های هوش مصنوعی پیشرفته به ظرفیت رم بالایی احتیاج دارند. در نتیجه ظرفیت 8 گیگابایتی رم برای عملکرد مناسب چنین مدل هایی اصلا کافی نخواهد بود.

البته از سوی دیگر، شایعاتی در خصوص بهره گیری رم این گوشی ها از فناوری تازه سامسونگ منتشر شده که نسبت به فناوری های قبلی سرعت و بهره وری بهتری را ارائه می دهد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آذر 1402 بروزرسانی: 10 آذر 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2221

به "سری گلکسی S24 دوباره با حداقل رم 8 گیگابایتی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S24 دوباره با حداقل رم 8 گیگابایتی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید