سولسشایر: نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم، پوگبا مقابل آرسنال بازی نخواهد کرد

به گزارش مالکوم، اولگنار سولسشایر به سال پیش روی میلادی امید زیادی دارد.

سولسشایر: نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم، پوگبا مقابل آرسنال بازی نخواهد کرد

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس از شرایط تیمش صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: پل پوگبا در بازی مقابل آرسنال غایب خواهد بود. وقتی شما اینقدر از میادین دور باشید برای بازگشت به زمان احتیاج دارید و پوگبا مدت کوتاهی دیگر می تواند برای یونایتد بازی کند.باید بازیکنان هجومی ما در شرایط خوبی قرار داشته باشند و اگر گزینه های بیشتری داشته باشم، شرایط بهبود خواهد یافت. ما در این فصل مصدومان زیادی داشته ایم اما حالا بازیکنان بیشتری در اختیار دارم. روز شنبه لوک شاو و آرون وان بیساکا در ترکیب نبوده و به جای آنها اشلی یانگ و براندون ویلیامز بازی کردند که عملکرد بسیار خوبی هم داشتند.

او در ادامه اضافه کرد: من یک مهاجم بودم و همواره خوش بین هستم.می توانیم بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم و در این صورت گزینه جایگزین هم خواهیم داشت. مقایسه کردن سخت است اما ما باید این شیوه بازی فوتبال را بیاموزیم. منچسترسیتی نیستیم و نمی توانیم مانند آنها بازی کنیم، اما امیدوارم طی چند سال این اتفاق رخ دهد.نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم و قصد دارم سال خوبی رقم بزنم. فکر می کنم در جهت صحیحی هستیم. در یک دوره انتقال قرار داریم. دیگر باشگاه ها این جهت را طی نموده و بعد از گذشت 2 سال تیمی قدرتمند شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 703

به "سولسشایر: نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم، پوگبا مقابل آرسنال بازی نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم، پوگبا مقابل آرسنال بازی نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید