شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خسارت دیده از کرونا حمایت می شوند

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: شرکت های فعال پارک و واحدهای فناور صدمه دیده از کرونا حمایت می شوند تا خسارت وارد شده به آن ها جبران گردد.

شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خسارت دیده از کرونا حمایت می شوند

محمدعلی ناصری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات پارک علم و فناوری استان برای حمایت از کسب و کارها در شرایط شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: بخگرددگی اجاره بهای سه ماهه ابتدای سال 99 واحدهای فناور صدمه دیده از کرونا از جمله این اقدامات است.

وی اضافه کرد: خدمات مشاوره آنلاین به واحدهای فناور توسط مشاوران طرف قرارداد کلینیک صنعت در مباحث کسب و کارها و چالش های حقوقی و قراردادهای متاثر از کرونا نیز از جمله تدابیر است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از تعویق شش ماهه چک اجاره بهای سه ماهه خاتمهی سال گذشته واحدهای فناور اطلاع داد و بیان نمود: همچنین قراردادهای واحدهای فناور در مرحله پیش رشد و رشد که خاتمه قراردادشان در اسفند 98 و یا سه ماهه سال 99 بوده است، تمدید به مدت سه ماه شد.

ناصری ادامه داد: با توجه به چالش برگزاری جلسات حضوری و به منظور عدم اختلال در فعالیت شرکت ها در پرداخت تسهیلات اسفند 98 به آن ها، جلسات شورای پارک، سورای مرکز رشد و کمیته اقتصادی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می گردد.

وی از پرداخت تسهیلات 500 میلیون ریالی با تنفس شش ماهه به شرکت های آسیب دیده از کرونا و تسهیلات 700 میلیون ریالی به شرکت های فعال در این حوزه اطلاع داد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی توضیح داد: استمهال سه ماه در بازپرداخت وام هایی که سررسید ان ها اسفندماه 98 و یا ابتدای سال 99 بوده است، نیز اجرا شده است.

ناصری ادامه داد: پرداخت هزینه تبلیغات شرکت های فعال در زمینه مقابله با ویروس کرونا و تخصیص فضای ویژه به شرکت هایی که اقدام به فراوری محصولات در این زمینه نموده اند، نیز از جمله دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به خرید ماسک توسط پارک علم و فناوری از شرکت فنی و مهندسی و توزیع آن ها بین شهروندان کم برخوردار، یادآور شد: گزارش جلسات و پیگیری لازم از معاونت غذا و دارو، استانداری، اداره کل ارتباطات و فناوری طلاعات و صدا و سیما به منظور اخذ سریع مجوزها و حمایت های لازم از واحدهایی که اقدام به فراوری محصول و یا ارائه سرویس به شهروندان در شرایط فعلی نموده اند، اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 880

به "شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خسارت دیده از کرونا حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خسارت دیده از کرونا حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید