فینال برگشت لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند جلوی طلاشدن مس را می گیرد؟

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، ملاقات برگشت فینال لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 امروز آدینه در سالن پورشریفی تبریز و بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار می گردد. ملاقات رفت دو تیم هفته گذشته با نتیجه 4 بر 3 به سود مس به انتها رسید و در صورتی که مس در بازی امروز هم به پیروزی برسد، برای سومین سال متوالی قهرمانی را از آن خود خواهد نمود.

فینال برگشت لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند جلوی طلاشدن مس را می گیرد؟

گیتی پسند که در بازی نخست علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشت، امیدوار است با متوقف کردن مس، مانع قهرمانی این تیم گردد و کار را به فینال سوم بکشاند.

هر دو تیم متشکل از بازیکنان ملی پوشی هستند که تجربه بازی در سطح بالای فوتسال را دارند. در تیم مس احتمالا علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش مجددا درون دروازه قرار بگیرد. صمیمی به خاطر دورانی که به خاطر مبتلا شدن به ویروس کرونا پشت سر گذاشته بود، در فینال رفت غیبت داشت ولی به گفته نزدیکان باشگاه احتمالا این مسابقه سنگربان مسی ها است.

در ملاقات هفته گذشته، ستاره بی چون و چرای مسابقه فرهاد فخیم کاپیتان باتجربه مس بود که پیروز شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نشان بدهد هنوز دود از کنده بلند می گردد. از سوی دیگر گیتی پسند هم با تمام قوا در فینال برگشت حاضر است و میخواهد نوار دو قهرمانی متوالی مس در لیگ را پاره کند.

راهنمایی تیم مس بر عهده علیرضا افضل است که سابقه کار در گیتی پسند را دارد. در سوی دیگر، حمید بی غم سرمربی گیتی پسند هم در تیم مس کار نموده و حتی با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ ایران و جام باشگاه های آسیا رسیده است.

در صورت شکست مس در این مسابقه، کار به فینال سوم می کشد که روز 9 تیر در شهر کرمان به عنوان یک زمین بی طرف برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1000

به "فینال برگشت لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند جلوی طلاشدن مس را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال برگشت لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند جلوی طلاشدن مس را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید