قیمت نو جک S5 نیوفیس اعلام شد

به گزارش مالکوم، با وجود اینکه جک S5 تازه هنوز وارد بازار نشده، اما 2 بار افزایش قیمت را تجربه نموده است. با صدور اولین دعوت نامه جک S5 نیوفیس با موعد مهر 1400 از تاریخ 20 شهریورماه، شاهد افزایش قیمت این کراس اوور تازه در بازار کشورمان هستیم. درحالی که کرمان موتور قیمت جک S5 تازه را 749 میلیون تومان در نیمه اول 1400 اعلام نموده بود، اکنون دعوت نامه های تازه این خودرو را با قیمت 779 میلیون تومان صادر نموده است.

قیمت نو جک S5 نیوفیس اعلام شد

جک S5 یکی از کراس اوورهای پرفروش چینی در کشورمان است که فراوری آن در کرمان موتور از سال 1393 شروع شد و هنوز هم ادامه دارد. ابتدا جک S5 با گیربکس دنده ای به فروش رسید، اما با درنظرگرفتن شرایط بازار، نسخه اتوماتیک جک S5 نیز مدتی بعد با امکانات بیشتر و گیربکس 6 سرعته دوکلاچه به فراوری رسید. هم اکنون نیز در شروع هشتمین سال حضور جک S5 در ایران، کرمان موتور میخواهد مدل تازهی از آن را به بازار بیاورد.

نسخه فیس لیفت جک S5 شباهت بسیار زیادی به مدل اولیه داد. به جلوپنجره به نسبت بزرگ جک S5 یک قطعه کرومی اضافه شده است. بعلاوه پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز قسمت میانی را پوشانده است. طراحی چراغ های مه شکن نسبت به مدل اولیه تغییر نموده و تهاجمی شده است.

در عقب خودرو نیز تغییرات خاصی قابل مشاهده نیست. فیس لیفت جک S5 در سال 2017 انجام شد، ازاین رو لوگو ستاره مانند جک را در این خودرو شاهد هستیم؛ هرچند مدتی بعد لوگو تازه نیز به جلوپنجره این خودرو افزوده شد.

نمای پشتی جک S5 نیوفیس

تفاوت مهم بین جک S5 فیس لیفت و نسخه اولیه در پیشرانه آن است. کرمان موتور تا به امروز جک S5 را با پیشرانه 2 لیتری توربو عرضه کرد، بااین حال نسخه فیس لیفت از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با کد HFC4GC1.6D بهره می برد. این پیشرانه حداکثر 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور فراوری خواهد نمود. برای جک S5 فیس لیفت گیربکسی از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه در نظر گرفته شده که با نسخه اصلی مشترک است.

سامانه پارک اتوماتیک (اتو پارک)، چراغ شوی، کروز کنترل و سقف پانوراما را می توان برای این خودرو سفارش داد. بعلاوه خودروی تازه امکان فراوری و عرضه در 2 نسخه 2 دیفرانسیل را هم دارد و می توان جک S5 تازه را با قدرت حرکتی بیشتر در اختیار داشت. دکمه ثابت نگه داشتن ضرایب انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب هم در پنل ترمز پارک برقی S5 جانمایی شده است.

شما می توانید برای اطلاع از آگهی های خرید و فروش و قیمت جک S5 به لینک زیر مراجعه کنید:

آگهی های خرید و فروش جک S5

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2023

به "قیمت نو جک S5 نیوفیس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نو جک S5 نیوفیس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید