لزوم اطلاع رسانی شهرداری تهران درباره وعده شهردار به قم

به گزارش مالکوم، سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی در مورد خبرهای مهم از سوی شهرداری تهران تاکید نمود.

لزوم اطلاع رسانی شهرداری تهران درباره وعده شهردار به قم

به گزارش خبرنگاران، نادعلی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اختلاف امروز در شورای شهر و قهر یکی از اعضا گفت: شورا یک نهاد مردم سالار است و دوستان وظیفه خود می دانند که مطالبه گر باشند. اما گاهی ممکن است حرف ها تند و تیز گردد .

وی با بیان این که هر کسی روش خود را دارد توضیح داد: چون در ابتدای کار هستیم ممکن است بعضی از عدم توجیح ها باعث سوء تفاهم گردد.

نادعلی در مورد آب گرفتگی معابر نیز با بیان این که این روزها همه پای کار بوده و حتی آماده برای برف احتمالی هستند گفت: با توجه به برودت هوا شهرداری آماده برف نیز هست و در مجموع مشکل خاصی نیست.

وی در مورد ناراحتی یکی از اعضا گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می کنم که ما در همه کارهای مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفت و گو کنیم.

عضو شورای شهر تهران در مورد قول شهردار برای اهدا دو رام قطار به قم گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز مربوط به آب گرفتگی بود و نشد که در این خصوص با شهردار صحبت کنیم اما باید ببینیم که اصل قول چه بوده و از مرکز ارتباطات شهرداری می خواهیم که در این مسائل مهم زودتر اطلاع رسانی کند. اما اگر بحث دادن امکانات به شهرهای دیگر باشد حتما باید مصوبه شورای شهر داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1801

به "لزوم اطلاع رسانی شهرداری تهران درباره وعده شهردار به قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اطلاع رسانی شهرداری تهران درباره وعده شهردار به قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید