ماموریت عجیب پاریس درباره نیمار، ستاره برزیلی دوباره سوژه می گردد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، درست زمانی که فکر می کنی همه چیز تمام شده است، مسئله ای پیش می آید. این شرایطی بوده که برای نیمار و ترانسفر او رخ داده است. این بازیکن مدت ها به جدایی از تیم فوتبال پاری سن ژرمن نسبت داده شد و در نهایت در تیم ماندگار شد. با این شرایط او مجبور بود برای ثابت کردن دوباره خودش به طرفداران بجنگد که کار راحتی نبود، هرچند که گزینه دیگری هم وجود نداشت.

ماموریت عجیب پاریس درباره نیمار، ستاره برزیلی دوباره سوژه می گردد

این بار اما بسیاری از مطبوعات مطرح جهان از جمله توتواسپرت ایتالیا، مدعی شدند نیمار قرار است یک بار دیگر تبدیل به سوژه اصلی رسانه ها گردد و دلیلش این است که لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه، ماموریت دارد او را در ماه ژانویه به تیمی دیگر بفروشد.

فرانس فوتبال مدعی شده تیمی که بیش از باقی تیم ها به این بازیکن نزدیک است، رئال مادرید است که در تابستان هم نامش در کنار نام بارسلونا به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای خرید نیمار مطرح می شد. از طرفی خود پاری سن ژرمن هم بیشتر مشتاق بود نیمار را به مادرید بدهد تا بارسا. حالا گفته می گردد فلورنتینو پرس ارتباطی با نزدیکان نیمار برقرار نموده و میخواهد در ژانویه برای خرید او اقدام کند.

مخصوصا که به لئوناردو هم ماموریت داده شده تا در اولین فرصت نیمار را به تیمی دیگر بفروشد و از آنجایی که بارسا اعلام نموده دیگر مشتاق جذب این بازیکن نیست، به احتمال زیاد باید شاهد رفتن این بازیکن به رئال باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 383

به "ماموریت عجیب پاریس درباره نیمار، ستاره برزیلی دوباره سوژه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت عجیب پاریس درباره نیمار، ستاره برزیلی دوباره سوژه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید