مرغها روی دست مرغداران ماند!

به گزارش مالکوم، دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: با مازاد فراوری مرغ گرم مواجهیم و این در حالیست که مرغ منجمد هم به بازار تزریق شده است؛ به همین جهت بازار دیگر کشش جذب مرغ های فراوری شده را ندارد و مرغ ها بر روی دست مرغداران مانده است.

مرغها روی دست مرغداران ماند!

پرویز فروغی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرغ در سالن های پرورش مرغ تلمبار شده است، گفت: بیشتر مرغداران زمان تحویل مرغ هایشان رسیده ولی بازار کشش جذب آن را ندارد و خریداری نیست.

وی ادامه داد: با مازاد فراوری مواجهیم و این در حالیست که مرغ منجمد هم وارد بازار شده و همین موضوع تقاضای مرغ گرم را کم نموده و مرغ ها روی دست مرغداران مانده است.

دبیرکانون مرغداران گوشتی افزود: تاخیر در ارسال و بارگیری نهاده های دامی هم همچنان به قوت خود باقی است.

فروغی توضیح داد: اگر شرکت پشتیبانی امور دام به این موضوع ورود و اقدام به خرید این مرغ ها برای ذخایر کشور نکند فاجعه رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه بارها پیگیر این موضوع بودیم ولی به ما اعلام شد که ذخایر هم پر است و احتیاجی وجود ندارد، افزود: باید برای این موضوع فکری گردد. درست است که بیش از احتیاج کشور جوجه ریزی شده ولی تزریق مرغ منجمد به بازار نیز باعث شده که بازار اشباع گردد و مردم نیز از مرغ های منجمد خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1964

به "مرغها روی دست مرغداران ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغها روی دست مرغداران ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید