مرگ معدنچیان دامغانی نمودی از سخت کوشی مردمانی که پی زیستنی آبرومندند

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان با صدور پیامی درگذشت معدنچیان معدن البرز شرقی در دامغان را تسلیت گفت.

مرگ معدنچیان دامغانی نمودی از سخت کوشی مردمانی که پی زیستنی آبرومندند

علیرضا آشناگر از مرگ این معدنکاران دامغانی به عنوان مرثیه ای دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند، نام برد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری سمنان در پیغام تسلیت علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به مناسبت حادثه تلخ ریزش معدن طزره و جانباختن دو کارگر این معدن آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبرتلخِ جانباختن دو تن از کارگران زحمتکش معدن ذغالسنگ البرز شرقی در شهرستان دامغان، در ایام شهادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) و لیالی مقدس قدر، مرثیه ای است دردآور، از سخت کوشی مردمانی که پی لقمه ای حلال و زیستنی آبرومند، اما سخت بودند.

کارگران پر کوشش و صبوری که با همت شبانه روزی و کوشش در سخت ترین شرایط کاری زمینه توسعه و آبادانی این مرز و بوم را فراهم آورده و در واقعه ای هولناک از دلِ زمین بر اوج آسمان پرکشیدند.

اینجانب، ضایعه جانباختن دو معدنکار عزیز را در این حادثه دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص مردم سخت کوش و مهربان و روزه دار استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض کرده و صمیمانه از کوشش شبانه روزی و بی وقفه تمامی نیروهای امدادی و تخصصی حاضر در این حادثه که از شهرستانهای مختلف استان و تعدادی از استانهای دیگر کشور بمنظور کوشش در جهت امداد رسانی این دو معدنکار مظلوم و پرکوشش به استان سمنان اعزام شده و در طی شش روز جستجوی سخت از هیچ کوششی فروگذار ننمودند تشکر کرده ، برای جانباختگان این حادثه هولناک آرزوی غفران الهی و علو درجات و بویژه برای خانواده داغدار این دو عزیز و سایر همکاران زحمتکش و سخت کوش شاغل در معادن استان سمنان صبر و اجر آرزومندم.

امید که با رعایت کامل ضوابط و مقررات ایمنی و با در نظر دریافت تمامی اقدامات حمایتی از کارگران محترم دیگر بار شاهد این حوادث دردناک نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1566

به "مرگ معدنچیان دامغانی نمودی از سخت کوشی مردمانی که پی زیستنی آبرومندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ معدنچیان دامغانی نمودی از سخت کوشی مردمانی که پی زیستنی آبرومندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید