تعیین شدن آزادکاران اعزامی به جاکارتا در جام یاشاردوغو

به گزارش مالکوم، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است آزادکاران ایران در بازی های آسیایی اندونزی پس از اعزام کشتی گیران به جام معتبر یاشاردوغو در ترکیه معین شوند.

تعیین شدن آزادکاران اعزامی به جاکارتا در جام یاشاردوغو

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور زمستان بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، پس از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در 2 رویداد بازی های آسیایی اندونزی و مسابقات دنیای مجارستان، اعلام شد و نخستین مرحله اردوی تیم ملی از روز آدینه هفته جاری به صورت رسمی شروع می گردد.

بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده و بدلیل اهمیت فوق العاده حضور پرقدرت تیم ملی در بازی های آسیایی اندونزی، قرار است طبق صلاحدید کادر فنی نفرات مورد نظر در اوزان مختلف پیش از حضور در بازی های آسیایی در جام معتبر یاشاردوغو ترکیه کشتی بگیرند تا تکلیف نفرات اعزامی ایران به بازی های آسیایی معین گردد.

جام یاشاردوغو از تاریخ 5 تا 7 مرداد ماه و در فاصله 20 روز تا شروع بازی های آسیایی برگزار می گردد.

همچنین به احتمال فراوان و برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات دنیای، آزادکاران در تورنمنت دیمیتری کورکین روسیه که از تاریخ 14 تا 17 شهریو برگزار می گردد، شرکت خواهند کرد.

با توجه به فاصله 2 ماهه بازی های آسیایی تا مسابقات دنیای مجارستان و اهمیت حضور پرقدرت در هر 2 رویداد و بر اساس نتایج کشتی گیران، ممکن است در بعضی اوزان یک کشتی گیر به هر 2 رویداد اعزام گردد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی دنیا 2018 نیز از 28 مهرماه در بوداپست پایتخت مجارستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 679

به "تعیین شدن آزادکاران اعزامی به جاکارتا در جام یاشاردوغو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین شدن آزادکاران اعزامی به جاکارتا در جام یاشاردوغو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید