معاون هنری به ایسنا آمد

به گزارش مالکوم، سید محمد مجتبی حسینی ـ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ با حضور در محل خبرگزاری دانشجویان ایران و دیدار با جمعی از خبرنگاران هنری این خبرگزاری، به پرسش های آنان پاسخ گفت.

معاون هنری به ایسنا آمد

در ابتدای این بازدید علی متقیان ـ مدیر عامل خبرنگاران ـ توضیحاتی را درباره عملکرد و رویکرد این خبرگزاری ارائه کرد و در ادامه، حسینی، معاون هنری وزارت ارشاد هم به پرسش های مختلفی در حوزه های تجسمی، موسیقی، تئاتر و مد و لباس پاسخ داد.

حسینی در دیدار با خبرنگاران خبرنگاران، از مدیریت اجرایی و اصلاح روند امور صحبت کرد و از چهار محوری سخن گفت که برای حضورش در این سمت در نظر گرفته است. این محورها شامل ساماندهی امور جاری، معرفی هنر ایرانی، بازبینی روش ها و شیوه ها و توسعه فضای فعلی است.

معاون امور هنری وزارت ارشاد که خود در حوزه هنر خوشنویسی فعالیت دارد، در بخشی از این گفت وگو خود را فرزند کوچکی از خانواده هنر ایران دانست و سپس درباره دستورش برای پیشگیری از ارائه آثار کپی توضیحاتی ارائه کرد.

او همچنین درباره موزه هنرهای معاصر تهران، بنیاد فرهنگی هنری رودکی، تکلیف بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر و مسائل ارزی در این زمینه، برخی آیین نامه های جدید تئاتری در حال نگارش و حاشیه های اخیر تئاتر در حوزه ممیزی اظهاراتی را بیان کرد.

کنسرت خیابانی، وضعیت بیمه هنرمندان موسیقی نواحی و مواردی در حوزه مد و لباس بخش دیگری از گفت وگوی خبرنگاران با حسینی را تشکیل می داد.

در این دیدار مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری وزیر را همراهی می کرد.

گزارش مشروح این گفت وگو در روزهای آینده منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 92

به "معاون هنری به ایسنا آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون هنری به ایسنا آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید