معرفی کادیلاک CT4، V و CT5، V Blackwing با رنگ ها و امکانات تازه

به گزارش مالکوم، مدل های 2024 Cadillac CT4-V و CT5-V Blackwing با رانندگی برتر و امکانات تازه در دسترس شرکت سازنده خودروی آمریکایی قرار گرفته اند و دارای تغییرات و بهبودهایی نسبت به مدل سال گذشته هستند.

معرفی کادیلاک CT4، V و CT5، V Blackwing با رنگ ها و امکانات تازه

یکی از بزرگترین تغییرات در CT5-V Blackwing قابلیت استفاده از ویژگی کمک راننده Super Cruise از شرکت GM در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک 10 سرعته است. Super Cruise به رانندگی بدون استفاده از دست و تغییر اتوماتیک خط ها در برخی از بخش هایی از جاده های ایالات متحده اجازه می دهد.

کادیلاک برای جشن 20 سالگی مدل های سری Cadillac V-Series، CT5-V Blackwing یک جلوپنجره و خط تشخیص مخصوص به خودرو اضافه کرده است، همچنین یک انیمیشن منحصر به فرد برخوردار شدن در نمایشگر اطلاعات راننده ارائه می دهد. برای مدل های سال 2024 رنگ های جدیدی ارائه شده است، از جمله رنگ های Velocity Red، Cyber Yellow Metallic، Coastal Blue Metallic و Black Diamond Tricoat.

مدل کوچک تر CT4-V Blackwing همان امکانات مدل بزرگتر خود را در سال مدل 2024 دارد، به استثنای قابلیت استفاده از Super Cruise.

2024 Cadillac CT4-V

موتور توین توربوی 3.6 لیتری که برای تولید 472 اسب بخار قدرت و 445 پوند-فوت گشتاور مناسب است، همچنان وجود دارد، همچنین گیربکس دستی شش سرعته استاندارد و گیربکس اتوماتیک ده سرعته اختکمک نیز موجود است. سیستم آرامش مغناطیسی نسخه 4.0 همچنان به عنوان استاندارد باقی می ماند، در حالی که بسته آئرو که بزرگترین نیروی فشاری را برای مدل های سری V ارائه می دهد، به عنوان یک گزینه اختکمک ارائه می شود.

2024 Cadillac CT5-V

بازگشت به CT5-V Blackwing، این خودرو همچنان قدرتمندترین سدان در تاریخ کادیلاک است، با یک موتور V8 فوق شارژ 6.2 لیتری دست ساز زیر کاپو که 668 اسب بخار قدرت و 659 پوند-فوت گشتاور تولید می کند. مانند برادر کوچکترش، CT5-V Blackwing به صورت استاندارد با گیربکس دستی شش سرعته Tremec عرضه می شود، در حالی که گیربکس اتوماتیک GM Hydra-Matic با 10 سرعت به صورت اضافی در دسترس است.

Cadillac CT5-V Blackwing مدل سال 2024 با قیمت ابتدایی 94,690 دلار و Cadillac CT4-V Blackwing با قیمت تقریبی 62,890 دلار عرضه می شوند.

منبع: فوت و فن / motor1.com
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2170

به "معرفی کادیلاک CT4، V و CT5، V Blackwing با رنگ ها و امکانات تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کادیلاک CT4، V و CT5، V Blackwing با رنگ ها و امکانات تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید