ملیت همه سرنشینان پرواز ام اچ 17 مالزی شناسایی شد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: شرکت هواپیمایی مالزی امروز شنبه گفت: هویت همه 298 مسافر و خدمه پرواز ام اچ 17 که در شرق اوکراین سقوط نموده شناسایی شده است.

ملیت همه سرنشینان پرواز ام اچ 17 مالزی شناسایی شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس؛ شرکت هواپیمایی مالزی با انتشار بیانیه ای اضافه کرد: 192 نفر از مسافران پرواز ام اچ 17 تبعه هلند بوده اند که در این بین یک نفر با تابعیت دوگانه آمریکایی هلندی بوده است.

بر اساس این گزارش 44 شهروند مالزیایی شامل 15 خدمه و 2 نوزاد نیز در این پرواز جان خود را از دست داده اند. 27 استرالیایی، 12 شهروند اندونزی شامل یک نوزاد، 10 انگلیسی شامل یک شهروند با تابعیت دوگانه انگلیسی و آفریقای جنوبی، 4 آلمانی، 4 بلژیکی، 3 فیلیپینی یک کانادایی و یک نیوزلندی نیز در این پرواز بوده اند.

هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی پنج شنبه شب در راستا خود از آمستردام به سوی شهر کوالالامپور در منطقه دونتسک اوکراین در 40 کیلومتری مرز روسیه سقوط نموده است.

پس از انتشار خبر مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین دولت کی یف و بعضی مقام های غربی به سرعت استقلال طلبان شرق اوکراین را عامل اصلی این حادثه اعلام نموده اند ولی استقلال طلبان اوکراینی اعلام نموده اند که سیستم های موشکی که قادر به هدف قرار دادن هواپیما در ارتفاع 10 هزار متری را باشد در اختیار ندارند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 420

به "ملیت همه سرنشینان پرواز ام اچ 17 مالزی شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملیت همه سرنشینان پرواز ام اچ 17 مالزی شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید