نصب کارتخوان کارت ملی هوشمند در شعب بانکی

به گزارش مالکوم، وزیر ارتباطات از برنامه ریزی برای نصب کارتخوان کارت ملی هوشمند در شعب بانکی برای حذف کپی دریافت از کارت و تشخیص هویت افراد به عنوان یکی از کاربری های فراگیر دولت الکترونیکی خبر داد.

نصب کارتخوان کارت ملی هوشمند در شعب بانکی

محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: حتما دیده بودید که از کارت ملی هوشمند کپی می دریافتد و شاید هم با لبخند تلخی، خاطره ای از این کار، در ذهنتان مرور شود. برای اینکه از کارت ملی هوشمند، استفاده هوشمند شود باید کاربردهای آن را ترویج کرد و به دلیل عدم فراگیری کارت هوشمند میان همه، تا به حال دستگاههای مختلف سراغ استفاده کاربردی از کارت ملی هوشمند نرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به فراگیری مطلوب، از پست بانک خواسته شد تا کارت خوان های کارت ملی هوشمند را در تمام شعب نصب کند. به این ترتیب متقاضیان برای افتتاح حساب و یا وصول چک، دیگر با کپی دریافت از کارت و تشخیص هویت توسط مسئولان باجه بانکی روبرو نشده و جعل و پولشویی دشوارتر از قبل خواهد شد و از فساد پیشگیری می شود.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه امروز این اتفاق مهم در شعب پست بانک عملیاتی شده است، اضافه کرد: شاید اولین کاربری صحیح و فراگیر کارت ملی هوشمند در دولت الکترونیکی را رونمایی کردیم و به زودی این کار در همه دستگاهها، فراگیر خواهد شد.،مهر

بیشتر بخوانیم: از ایستادگی ساختار سنتی مقابل راهکار های خلاقانه نترسید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1280

به "نصب کارتخوان کارت ملی هوشمند در شعب بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب کارتخوان کارت ملی هوشمند در شعب بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید