نیازمند: اگر قسمت گردد به اروپا می روم

به گزارش مالکوم، دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: دلم برای مسابقات و بازی کردن در نقش دنیا تنگ شده است.

نیازمند: اگر قسمت گردد به اروپا می روم

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، پیغام نیازمند در مورد انجام تمرینات اختصاصی در روزهای تعطیلی فوتبال و با اشاره به اینکه برای تمرین از خانه خارج شده، گفت: ما به همه می گوییم درخانه بمانید اما فکر کنم زمان آغاز تمرینات نزدیک است. یک هفته یا دوهفته دیگر، نمی دانم اما قرار است تمرینات آغاز شوند.

وی ادامه داد: الان در اصفهان نیستم و کرج هستم. به محلی در نزدیکی خانه می روم و تمرین می کنم. گلری یادم نمی رود اما باید تمرینات اختصاصی گلری را با مربی که دارم انجام بدهم.

دروازه بان سپاهان در مورد شرایط این روزهای فوتبال توضیح داد: شرایط سختی است. دلمان برای بازی ها و مسابقات خیلی تنگ شده است. دلم برای بازی کردن در نقش دنیا تنگ شده، وقتی در نقش دنیا بازی می کنید همان لحظه از بازی در آن لذت می برید. اینطور نیست که وقتی بازی می کنید قدرش را ندانید و بعدا حسرتش را بخورید.

نیازمند در مورد اینکه بعد از سپاهان چه تیمی مقصد او خواهد بود، گفت: فعلا با سپاهان قرار داد دارم، در این تیم هستم و از این بابت خوشحالم. اگر قسمت گردد به اروپا می روم و ان شاالله لژیونر می شوم اما هنوز تکلیف بازی ها تعیین نشده است. امیدوارم بازی ها برگزار شوند و رتبه ای در خور نام سپاهان به دست بیاوریم.

  • شکایت قلعه نویی از پیروانی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 904

به "نیازمند: اگر قسمت گردد به اروپا می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند: اگر قسمت گردد به اروپا می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید