کریستین اوساگوآنا: مقابل الکویت جنگیدیم و جنگیدیم تا پیروز شدیم، این تازه آغاز کار ماست

به گزارش مالکوم، مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال ذوب آهن ایران تأکید کرد، این تیم با جنگندگی مقابل الکویت الکویت پیروز شده و در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا صعود نموده است.

کریستین اوساگوآنا: مقابل الکویت جنگیدیم و جنگیدیم تا پیروز شدیم، این تازه آغاز کار ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از اصفهان، کریستیم اوساگوآنا بعد از فزونی تیم فوتبال ذوب آهن ایران مقابل الکویت کویت گفت: بازی سختی بود.امروز بازی دوم من با تیم ذوب آهن بود و کار سختی داشتیم، اما با بچه ها جنگیدیم و جنگیدیم تا پیروز شدیم. سخت بود تا در این زمان کم با تیم تطبیق پیدا کنم، ولی در هر صورت خشنودم به عنوان یک تیم پیروز شدیم و طرفداران خشنود شدند.

وی اضافه کرد: الکویت هم تیم خوبی است و قهرمان کویت. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما بازی سخت تری هفته آینده با الغرافه داریم. ما هیچ وقت دست از کوشش بر نمی داریم و به عنوان یک تیم بازهم می رویم تا بجنگیم. این تازه آغاز کار ماست. من از مدیر باشگاه و سرمربی تیم هم تشکر می کنم که به من این فرصت را دادند تا خودم را نشان دهم و اثبات کنم. قول می دهم آنها را در این راه سربلند می کنم.

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال ذوب آهن ایران در انتها توضیح داد: ما به عنوان یک خانواده به جنگیدن ادامه خواهیم داد و به پیروزی های مان را هم به عنوان یک خانواده به دست خواهیم آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 159

به "کریستین اوساگوآنا: مقابل الکویت جنگیدیم و جنگیدیم تا پیروز شدیم، این تازه آغاز کار ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستین اوساگوآنا: مقابل الکویت جنگیدیم و جنگیدیم تا پیروز شدیم، این تازه آغاز کار ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید