نیکوخصال: 30 درصد بلیت های داربی فروخته گردیده است

به گزارش مالکوم، مدیر استادیوم آزادی با بیان این که 30 درصد بلیت ها برای داربی فروخته گردیده است، گفت: پس از فروش 78 هزار بلیت، بلیت فروشی الکترونیکی شب چهارشنبه به اتمام می رسد.

نیکوخصال: 30 درصد بلیت های داربی فروخته گردیده است

فرهاد نیکوخصال در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: تا به امروز حدود 30 درصد بلیت های داربی برای طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس فروخته گردیده است و منتظر هستیم تا اگر ظرفیت تماشاگران به 78هزار نفر رسید، بلیت فروشی الکترونیکی را به اتمام برسانیم. بنابراین این احتمال وجود دارد که بلیت فروشی الکترونیکی پس از تکمیل ظرفیت شب چهارشنبه بسته گردد.

او گفت: اگر ظرفیت استادیوم آزادی پر گردد از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهیم کرد که دیگر بلیت فروشی انجام نمی گردد. بنابراین کسانی که دوست دارند بازی داربی را از نزدیک تماشا نمایند بهتر است زودتر اقدام به تهیه بلیت نمایند تا برای ورود به استادیوم دچار مشکل نشوند.

نیکوخصال در پاسخ به این پرسش که درهای استادیوم آزادی روز داربی چه ساعتی برای ورود طرفداران باز خواهد شد؟ اعلام نمود: اگر تعداد طرفداران مراجعه نماینده زیاد باشد و سبب ایجاد تجمع گردد، در غربی و شرقی استادیوم آزادی از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه برای حضور تماشاگران باز خواهد شد.

مدیر استادیوم آزادی هم چنین پیرامون این پرسش که آیا تمهیداتی از نظر اسکان برای طرفداران شهرستانی انجام گردیده است یا خیر؟ اظهار کرد: چون بلیت فروشی سال جاری به صورت الکترونیکی است تمام کسانی که دوست دارند داربی را از استادیوم آزادی تماشا نمایند باید بلیت خود را به صورت الکترونیکی تهیه نمایند و یک یا دو ساعت قبل از آغاز مسابقه به استادیوم آزادی بیایند. بنابراین کسانی که از قبل بلیت تهیه ننموده باشند امکان ورود به استادیوم را ندارند و از ورود آن ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اضافه نمود: ما وظیفه نداریم به طرفداران شهرستانی اسکان بدهیم. باید این مساله فرهنگ سازی گردد تا تمام طرفداران از هر نقطه ای از کشور که می خواهند برای تماشای بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس به تهران بیایند، یک تا دو ساعت قبل از آغاز بازی با داشتن بلیت وارد استادیوم شوند.

مدیر استادیوم آزادی اعلام نمود: با تمهیدات خوبی که با شورای امنیت و نیروی انتظامی انجام شده است، سال جاری شاهد بازی خوبی و بدون حواشی خواهیم بود و تصور نمی کنم مشکل خاصی را از طرف طرفداران دو تیم ببینیم. به اعتقاد من در بازی داربی همیشه تماشاگران همکاری خوبی را با مسوولان داشتند و مسابقه در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار گردیده است.

نیکوخصال در خاتمه تاکید نمود: در روز پنج شنبه تنها کسانی امکان حضور در استادیوم آزادی را دارند که از قبل بلیت تهیه نموده باشند و اگر کسی بدون داشتن بلیت به استادیوم مراجعه کند از ورودش جلوگیری به عمل خواهد آمد. ضمن این که درهای اصلی وررزشگاه تا خاتمه بازی باز است و مسئله ای برای تردد برای کسانی که بلیت دارند، وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 54

به "نیکوخصال: 30 درصد بلیت های داربی فروخته گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکوخصال: 30 درصد بلیت های داربی فروخته گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید