وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین کرد

به گزارش مالکوم، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را تعیین کرد.

وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین کرد

قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شرایط حریم مجموعه تئاتر شهر که طی چند سال گذشته به ویژه سال 99 مطرح و پیگیری شده بود، گفت: پیگیری های کارشناسی درباره حریم مجموعه تئاتر شهر علیرغم اینکه دوستان در شورای شهر تهران نکاتی را مطرح کرده بودند، ادامه داشت زیرا مجموعه تئاتر شهر ساختمان منحصر بفرد و ثبت در میراث ملی و فرهنگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه جلسه ای در وزارت میراث فرهنگی برگزار شده، خاطرنشان کرد: طی این جلسه و در شورای مربوطه در وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر تعیین و مصوب شد و قرار است این مصوبه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شود.

آشنا از همکاری و تلاش های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و همچنین معاونت مربوطه که برای تعیین حریم مجموعه تئاتر شهر کارهای کارشناسی انجام دادند، قدردانی کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در انتها سخنان خود تأکید کرد: به محض اینکه وزارت میراث فرهنگی مصوب حریم تئاتر شهر را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کند، با همکاری شهرداری تهران و شورای شهر و نهادهای مربوطه اقدامات لازم در خصوص حریم تئاتر شهر انجام می شوند. انشاالله اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1718

به "وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت میراث فرهنگی حریم تئاتر شهر را معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید