پرسپولیس قید قرارداد با دو بازیکن را زد ، تصمیم عجیب باشگاه اعلام شد

به گزارش مالکوم، با وجود مذاکراتی که در این رابطه بین نعمتی و فرجی با رضا درویش صورت گرفت، اما این دو بازیکن در حالی لیگ برتر را شب گذشته شروع کردند که نه قرارداد آنها تمدید شد و نه اینکه رقم قراردادشان افزایش پیدا کرد.

پرسپولیس قید قرارداد با دو بازیکن را زد ، تصمیم عجیب باشگاه اعلام شد

به گزارش خبرنگاران در روزهای اخیر فرشاد فرجی و علی نعمتی دو مدافع تیم پرسپولیس برای تمدید قرارداد به این باشگاه به ملاقات مدیرعامل پرسپولیس رفتند. آنها علاوه بر تمدید قرارداد، خواستار افزایش رقم قرارداد خود در فصل جاری هم بودند چرا که به زعم آنها مبلغ قرارداد این دو بازیکن پائین است.

با وجود مذاکراتی که در این رابطه بین نعمتی و فرجی با رضا درویش صورت گرفت، اما این دو بازیکن در حالی لیگ برتر را شب گذشته شروع کردند که نه قرارداد آنها تمدید شد و نه اینکه رقم قراردادشان افزایش پیدا کرد.

نعمتی شب گذشته زننده تک گل سه امتیازی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر بود و با عملکرد خود باعث شد تا این تیم کمبود در خط حمله را احساس نکند.

در این باره آگاه شدیم که باشگاه پرسپولیس به این دو بازیکن پیشنهاد داده که قرارداد آنها را تمدید نخواهد کرد اما 20 درصد به مبلغ قرارداد این فصل فرجی و نعمتی اضافه می نماید!

این تصمیم از آنجایی عجیب است که این دو بازیکن قراردادشان در سرانجام فصل به سرانجام می رسد و معین نیست که مسؤولان پرسپولیس چرا از همین ابتدای لیگ راضی به تمدید قرارداد فرجی و نعمتی نیستند؛ این در حالی است که هر دو بازیکن آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2199

به "پرسپولیس قید قرارداد با دو بازیکن را زد ، تصمیم عجیب باشگاه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قید قرارداد با دو بازیکن را زد ، تصمیم عجیب باشگاه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید