کومان: در ال کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست، باید بدون ترس مقابل رئال مادرید بازی کنیم

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید که در مهمترین بازی فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به ال کلاسیکو هیچ یک از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از پیش برنده نیستند.

کومان: در ال کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست، باید بدون ترس مقابل رئال مادرید بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که تیم تحت هدایتش عصر روز فردا (یکشنبه) در حساس ترین بازی هفته دهم لالیگای اسپانیا در استادیوم نوکمپ پذیرای رئال مادرید است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: ما دو بازی اخیرمان را برده ایم، به همین دلیل حس خوبی داریم. برای این بازی هیجان زده هستیم و می خواهیم چیزهایی را به طرفداران مان نشان دهیم. امیدواریم استادیوم نوکمپ مملو از تماشاگر باشد یا حداقل بخش زیادی از آن پُر گردد. باید بدون ترس بازی کنیم و نشان دهیم که می توانیم به پیروزی برسیم. باید از همان آغاز بازی پرشور باشیم.

وی بعلاوه در مورد انتقادهایی که به عملکرد وی و تیمش وارد است، گفت: فکر نمی کنم دیگر فشاری بیشتر از این باشد. می دانم وقتی که سرمربی بارسلونا هستید، باید از عهده چنین فشارهایی برآیید. بعلاوه اینطور فکر نمی کنم که رئیس باشگاه (لاپورتا) باید هر هفته باید و به من اعتماد به نفس بدهد. حمایت از سوی رئیس باشگاه را احساس می کنم اما به این موضوع هم واقف هستم که ادامه حضور روی نیمکت بارسا بسته به نتایج دارد.

سرمربی هلندی بارسلونا توضیح داد: اهمیت ال کلاسیکو را می دانم. به عنوان بازیکن تجربه پیروزی و شکست را در این بازی دارم. تیمی که جنبه مثبت را ببیند، از بازی لذت خواهد برد. همه ما می دانیم که ال کلاسیکو چه بازی مهمی است و می خواهیم طرفداران مان را شاد کنیم. پیش از هر چیز باید در این بازی برنده شد چون نتیجه ال کلاسیکو چیزهای زیادی را نشان می دهد و به علت اتفاقاتی که در این بازی رخ می دهد، ممکن است از شرایط خوب به بد تغییر کنید.

کومان 58 ساله ادامه داد: نمی دانم کدام تیم ترکیب بهتری دارد. من سرمربی بارسلونا هستم و شاید رئالی ها در بعضی پست ها نسبت به بازیکنان ما باتجربه تر باشند اما ما هم بازیکنان باتجربه ای داریم. رئال مادرید در بعضی پست ها بهتر از ماست و ما هم در بعضی پست ها برتر از آنها هستیم. می دانیم که می توانیم در بازی فردا به پیروزی برسیم. در ال کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست. ما فردا در خانه بازی می کنیم و این یک مزیت است.

وی بعلاوه در مورد مقایسه دو مهاجم جوان بارسلونا و رئال گفت: آنسو و وینیسیوس هر دو بازیکنان جوانی هستند که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارند. ما باید اجازه دهیم فاتی در آرامش ریکاوری خود را دنبال کند. او می تواند تفاوت را رقم بزند.

کومان در بخش پایانی صحبت هایش اطلاع داد جوردی آلبا در تمرین عادی بارسلونا شرکت نموده و آماده این بازی است.

بارسلونا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی است و با رئال مادرید سوم جدولی دو امتیاز اختلاف دارد، از ساعت 17:45 فردا به وقت تهران پذیرای شاگردان کارلو آنچلوتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1782

به "کومان: در ال کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست، باید بدون ترس مقابل رئال مادرید بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: در ال کلاسیکو هیچگاه تیمی از پیش برنده نیست، باید بدون ترس مقابل رئال مادرید بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید