2 اختلاف مهم ستاره مورد علاقه یحیی با پرسپولیس ، جدایی خبرساز یا پیشنهاد سنگین

به گزارش مالکوم، بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس هنوز قطعی نیست چون طرفین هنوز به توافق نرسیده اند.

2 اختلاف مهم ستاره مورد علاقه یحیی با پرسپولیس ، جدایی خبرساز یا پیشنهاد سنگین

به گزارش خبرنگاران آنلاین، عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که با وجود ثبت گل های خاطره انگیز و مهم برای این تیم با بدشانسی های بزرگی روبرو شد، اکنون بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در شرایط تمدید قرارداد با سرخپوشان قرار گرفته است. او با یک بدشانسی بزرگ و پارگی رباط صلیبی روبرو شد و البته تعلل در انجام عمل جراحی، مدت این دوری را بیشتر کرد. با این حال عیسی از حمایت یحیی گل محمدی بهره می برد و بعد از رسیدن به شرایط تمرین، با تشخیص یحیی به تمرینات پرسپولیس بازگشته تا به آمادگی کامل برسد.

عیسی حالا به شرایط بازی رسیده ولی هنوز قراردادی با این بازیکن امضا نشده و در واقع او یک بازیکن آزاد محسوب می گردد. در چند هفته گذشته خبرهای مختلفی در رسانه ها منتشر شد که پرسپولیس قرار است خیلی زود با این بازیکن قرارداد امضا کند ولی این اتفاق هنوز رخ نداده تا شایعات مختلفی درخصوص احتمال جدایی آل کثیر مطرح گردد و جالب اینجاست که او با 3-2پیشنهاد خوب هم روبرو شده است.

یحیی، عیسی را می خواهد

هفته گذشته بعضی رسانه ها به این موضوع اشاره کردند که آل کثیر بعد از رسیدن به شرایط بازی و با توجه به اینکه با چند پیشنهاد خوب روبرو شده است، جواب تماس های پرسپولیس را نمی دهد و همین موضوع هم باعث شده تا گل محمدی دیگر علاقه ای برای حفظ این بازیکن نداشته باشد. ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که بعضی مسائل دیگر باعث شده تا مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به نتیجه قطعی نرسد. طرفین در خصوص 2موضوع مهم اختلاف دارند که اگر رفع نگردد احتمال جدایی آل کثیر بیشتر خواهد شد؛ مسئله اول مبلغ قرارداد و مسئله دوم هم مدت قرارداد است.

آل کثیر مدت هاست فوتبال بازی ننموده و همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس برای مدت قرارداد دست به عصا عمل کند. ظاهرا پرسپولیس درنظر دارد قرارداد این بازیکن تا آخر فصل اعتبار داشته باشد ولی نظر آل کثیر روی قرارداد یک ونیم ساله است، موضوعی که هنوز با موافقت پرسپولیس همراه نشده است. جدا از این موضوع، طرفین در خصوص مسائل مربوط به مبلغ قرارداد هم با یکدیگر توافق ندارند و همین موضوع ماجرای ماندن آل کثیر در پرسپولیس را کمی پیچیده نموده است.

بر خلاف بعضی خبرها، گل محمدی همچنان تمایل به حفظ این بازیکن دارد و این موضوع را قبلا هم به باشگاه اعلام نموده ولی مسئله مهم این است که مدیران پرسپولیس هنوز با این مهاجم در خصوص مبلغ و مدت قرارداد به توافق نرسیده اند. از طرفی 3-2 تیم صنعتی هم به این بازیکن پیشنهادهای مالی خوبی داده اند و شرایط آنها با شرایطی که پرسپولیس جلوی پای عیسی گذاشته قابل قیاس نیست.

آل کثیر بعد از پیوستن به پرسپولیس عملکرد خوبی در این تیم داشت و خیلی زود تبدیل به بازیکنی محبوب نزد طرفداران شد. بعضی بر این عقیده اند که پرسپولیس می تواند روی مبلغ قرارداد ریسک نموده و در نهایت با آل کثیر برای یک فصل و نیم قرارداد امضا کند ولی مسئله دیگر به مسائل مالی مربوط می گردد که مبلغ مورد نظر پرسپولیس با چیزی که آل کثیر می خواهد تفاوت زیادی دارد. باید دید در نهایت طرفین با یکدیگر به توافق می رسند یا آل کثیر فوتبالش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2094

به "2 اختلاف مهم ستاره مورد علاقه یحیی با پرسپولیس ، جدایی خبرساز یا پیشنهاد سنگین" امتیاز دهید

1 کاربر به "2 اختلاف مهم ستاره مورد علاقه یحیی با پرسپولیس ، جدایی خبرساز یا پیشنهاد سنگین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 اختلاف مهم ستاره مورد علاقه یحیی با پرسپولیس ، جدایی خبرساز یا پیشنهاد سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید