44 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان به بهره برداری می رسد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از بهره برداری از 44 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان همزمان با ایام دهه فجر اطلاع داد.

44 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان به بهره برداری می رسد

فرزاد توکلی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، 44 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری بالغ بر 741 میلیارد ریال در گیلان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اضافه کرد: این تعداد پروژه ها شامل ارتقا و راه اندازی سایت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، توسعه شبکه انتقال فیبرنوری شهری و روستایی و احداث ساختمان پشتیبانی فنی می باشد که به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت فیبر نوری در سطح استان توسط شرکت مخابرات ایران با اعتباری بالغ بر 376 میلیارد ریال، ارتقا 16 سایت همراه اول با اعتبار 76 میلیارد ریال، ارتقا 12 سایت و راه اندازی 13 سایت جدید با اعتباری بالغ بر 259 میلیارد ریال، اجرای 61 کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات USO با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال و همچنین بهره برداری از ساختمان فنی شرکت ارتباطات زیرساخت در شهر آستارا با اعتباری بالغ بر 12.5 میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر است.

توکلی ضمن تشکر از همکاری دستگاه ها در اجرای پروژه های مذکور، توضیح داد: با بهره برداری از این پروژه ها کیفیت ارتباطات و دسترسی مردم برای برخورداری از خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ارتقای مناسب خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 740

به "44 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید