اخطار به 56 مرکز علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشجوی کارشناسی پذیرش می نماید

به گزارش مالکوم، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

اخطار به 56 مرکز علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشجوی کارشناسی پذیرش می نماید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

کلید اولیه سوالات کنکور داوطلبان خارج از کشور منتشر شد

کلید اولیه سوالات آزمون سراسری برای حوزه های داخل کشور روز دوشنبه 14 تیر به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و کلید آزمون داوطلبان خارج از کشور هم روز چهارشنبه 16 تیر ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد.

ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت شروع شد

متقاضیان شرکت در شصت و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت از 15 تیرماه می توانند برای شرکت در در این آزمون ثبت نام نمایند. بر اساس تقویم نو آزمون های زبان انگلیسی وزارت بهداشت شصت و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE در 14 مردادماه برگزار می گردد.

کلاس های درسی دانشجویان علوم پزشکی از آبان ماه حضوری می گردد

مطابق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیم سال تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی کشور از روز شنبه 20 شهریور 1400 شروع می گردد و تا روز چهارشنبه 15 دی ماه ادامه دارد. حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت بیان کرد که پیش بینی ما این است که از مهر ماه تا اواسط آبان ماه کلاس های درس غیرحضوری و تلفیقی باشد و از آبان ماه کلاس ها به صورت حضوری برگزار شوند.

ثبت نام آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد شروع شد

ثبت نام آزمون (EPT) و آزمون فراگیر مهارت های عربی (اشتمال) از دوشنبه 14 تیرماه شروع شده و تا ساعت 24، 21 تیرماه ادامه خواهد داشت. این آزمون ها روز آدینه 15 مردادماه 1400 همزمان در شهر های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد و اراک جمعاً 19 حوزه برگزار خواهد شد.

56 مرکز علمی کاربردی اخطار گرفتند

نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 1400 اعلام شد؛ بر این اساس 56 مرکز هم مشمول تدابیر هشداری، اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی نهاده شدند.

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته آزاد تا 22 تیر ادامه دارد

ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی که صرفاً براساس سوابق تحصیلی است تا روز سه شنبه 22 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

اعلام زمان ثبت نام آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان ثبت نام پانزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور (مرحله نظری) را معین کرد. داوطلبان ثبت نام برای این دوره باید از ساعت 12 روز چهارشنبه 23 تیرماه تا ساعت 12 روز سه شنبه 29 تیرماه 1400 با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

241 رشته نو علوم پزشکی اعلام شد

شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی عالی ترین مرجع سیاستگذاری و برنامه ریزی کلان آموزشی در علوم پزشکی است و تصویب آیین نامه هاو برنامه های آموزشی نو متناسب با فناوری های نوین و عرصه های نو علوم پزشکی و روزآمد سازی آن ها از جمله وظایف این دبیرخانه است. معین عناوین رشته ها و مقاطع تحصیلی گروه پزشکی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و Ph.D) از جمله وظایف این شورا است. این شورا در نوترین مصوبه خود در سال 1400 تعداد 241 اسم رشته را مصوب نموده است.

جزئیات نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

حداقل نمره قبولی آزمون زبان انگلیسی EPT تا سرانجام سال تحصیلی 1400-1399، برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی غیر پزشکی (تمام ورودی ها) از نمره 50 به 48 تقلیل می یابد. براین اساس دانشجویانی که دارای نمره قبولی 48 هستند، می توانند با رعایت سایر ضوابط آموزشی و پژوهشی حداکثر تا سرانجام سال تحصیلی یاد شده نسبت به دفاع از رساله اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1646

به "اخطار به 56 مرکز علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشجوی کارشناسی پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار به 56 مرکز علمی کاربردی ، دانشگاه آزاد بدون کنکور دانشجوی کارشناسی پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید