ادامه رشد معاملات مسکن تا خاتمه زمستان

به گزارش مالکوم، آمار نشان می دهد که با گذشت 15 روز از دی ماه 96 حدود 27 درصد از معاملات ثبت شده در بازار مسکن تهران، به واحدهای مسکونی 60 تا 80 مترمربع اختصاص داشته است.

ادامه رشد معاملات مسکن تا خاتمه زمستان

جهت دریافت خدمات زمان بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

گزارش ها از بازار مسکن زمستان نشان می دهد، معاملات مسکن در10 روز نخست دی ماه نزدیک به 50 درصد در مقایسه با همین زمان درسال گذشته رشد داشته است.

واسطه های بازار ملک پیش بینی می نمایند که فرایند رو به رشد معاملات دست کم تا سرانجام زمستان ادامه یابد.

حضور چشمگیر خریداران خانه در بازار به گرمی میزان معاملات یاری نموده است؛ اما ادامه حضور خریداران به عرضه فایل های مناسب بستگی دارد.

مشاوران املاک می گویند: در هفته های اخیر بعضی از سازنده ها و مالکان، آگهی های خود را از فهرست عرضه خارج نموده و فعلا از فروش منصرف شده اند و امیدوارند که با افزایش قیمت ها، به سودبیشتری دست یابند.

با این حال کارشناسان بازار مسکن بر این باورند که این رفتارمالکان ممکن است باعث خلل در رونق معاملات مسکن گردد، چرا که خریداران خانه در صورت نبود واحد های مناسب و تردید در انتخاب، از خرید منصرف خواهند شد و با توجه به افزایش قیمت ها نسبت به نیمه اول سال جاری، دلیلی نمی بینند که با پرداخت بهای بیشتر، هر ملکی را حتی بدون داشتن شرایط دلخواه خود، خریداری نمایند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 717

به "ادامه رشد معاملات مسکن تا خاتمه زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رشد معاملات مسکن تا خاتمه زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید