تور ارزان استرالیا: استرالیا از بازگشت سفیر فرانسه پس از بحران زیردریایی ها استقبال کرد

به گزارش مالکوم، وزیر امور خارجه استرالیا امروز (پنج شنبه) گفت، استرالیا بازگشت سفیر فرانسه به کانبرا را اقدامی خوب می داند که به هر دو طرف اجازه می دهد روابط دوجانبه شان را عادی سازی نمایند.

تور ارزان استرالیا: استرالیا از بازگشت سفیر فرانسه پس از بحران زیردریایی ها استقبال کرد

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه از بازگشت سفیر پاریس به استرالیا پس از فراخوانده شدن در ماه گذشته به علت بحران زیردریایی ها و به منظور آنالیز روابط دوجانبه اطلاع داد.

ماه گذشته میلادی، آمریکا، استرالیا و انگلیس یک شراکت دفاعی سه جانبه تازه موسوم به آکوس (AUKUS) اعلام کردند. این توافق خشم و عصبانیت فرانسه را برانگیخت چرا که با این کار یک توافق زیردریایی مجزا به ارزش 40 میلیارد دلار که فرانسه در سال 2016 میلادی با استرالیا بسته بود، فسخ شد. این بحران باعث سردی روابط میان این سه کشور با فرانسه شد.

ماریس پین، وزیر امور خارجه استرالیا امروز در بیانیه ای گفت: ما با فرانسه همکاری خواهیم کرد تا روابطمان را به جلو پیش ببریم. ما می دانیم که این امر در پی تصمیم ما درخصوص زیردریایی ها به زمان و مشارکت مداوم احتیاج دارد. بازگشت سفیر فرانسه به استرالیا یک اقدام مطلوب در این فرایند است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1739

به "تور ارزان استرالیا: استرالیا از بازگشت سفیر فرانسه پس از بحران زیردریایی ها استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: استرالیا از بازگشت سفیر فرانسه پس از بحران زیردریایی ها استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید