اسکولز: وین رونی را مقصر شکست انگلیس برابر ایتالیا ندانید

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: هافبک پیشین تیم ملی انگلیس انتقاداتی را که از هم تیمی پیشین او به خاطر بازی ضعیفش برابر ایتالیا می گردد، ناعادلانه می داند.

اسکولز: وین رونی را مقصر شکست انگلیس برابر ایتالیا ندانید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پل اسکولز عملکرد نه چندان دلچسب وین رونی در اولین بازی سه شیر در جام جهانی را حضور او در پست غیرتخصصی اش دانست. در شکست 2 بر یک انگلیس برابر ایتالیا رونی نمایش چندان درخشانی نداشت که به نظر اسکولز دلیل آن قرار دریافت رونی در سمت چپ خط حمله انگلیس بوده است.

اسکولز با زیر سؤال بردن تصمیم هاجسون گفت: اتفاق ناامیدکننده شیوه بازی وین نبود بلکه پستی بود که در آن قرار داشت. من قبلاً هم گفته بودم که بهترین پست برای رونی نوک خط حمله است. اگر به موقیعت سایر تیم های حاضر در جام جهانی و گلزنان آنها نگاه کنید، به عنوان مثال روبین فن پرسی را در ترکیب هلند می بینید که در بهترین موقعیت ممکن به کار گرفته شده است. برزیل هم از نیمار در همان پستی که خودش می خواهد استفاده می نماید، همینطور مسی در آرژانتین و رونالدو در پرتغال.

اسکولز ادامه داد: رونی مقصر نیست، چون او در سه پست مختلف به کار گرفته شد. رونی بدون شک بهترین گلزن انگلیس است اما او یک بار در سمت چپ خط حمله، یک بار در سمت راست و آخر از همه در مرکز زمین نهاده شد. دیگر از اعتماد به رونی خبری نیست. اگر رونی مهاجم نوک باشد باز هم گل خواهد زد.

هافبک پیشین انگلیس توضیح داد: وین در پستی بازی خواهد نمود که به او گفته می گردد. او اهل غُر زدن و سرپیچی نیست اما در بازی برابر ایتالیا کاملاً تعیین بود که در سمت چپ خط حمله مشکل دارد. ضمن اینکه کاندروا هم در آن پست درخشید و دارمیان به انگلیس ضربه زد. به نظر من انگلیس توانایی شکست ایتالیا را نداشت اما با وجود شکست مقابل این تیم باز هم نمایش امیدوارکننده ای داشت. آن بازی نکات مثبت فراوانی برای انگلیس داشت، هرچند در بعضی زمینه ها مانند زدن ضربات آخر باید بیشتر کار کنیم.

بازی بعدی تیم ملی انگلیس ساعت 23:30 روز پنجشنبه 29 خرداد مقابل اروگوئه در شهر سائوپائولوست.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 393

به "اسکولز: وین رونی را مقصر شکست انگلیس برابر ایتالیا ندانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکولز: وین رونی را مقصر شکست انگلیس برابر ایتالیا ندانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید