اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا انتها سال 1400

به گزارش مالکوم، مسؤول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از اشتغال 20 هزار دانشجوی جوان این دانشگاه و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تا خاتمه سال 1400 اطلاع داد.

اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا انتها سال 1400

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اپلای کردن برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری بین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد که به امضای بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و عیسی منصوری معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

نگاهداری در حاشیه امضای تفاهم نامه، گفت: این تفاهم نامه که در راستای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی صورت گرفته، زمینه اشتغال 20 هزار دانشجو و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را تا انتها سال 1400 فراهم می نماید.

وی اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان متعهد شد که تعریف کد شناسایی برای واحدهای تابعه، فارغ التحصیلان شغل اولی را شناسایی و جهت کارورزی معرفی کند.

نگاهداری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقابل متعهد شد با پرداخت سهم بیمه کارفرما مجموعاً تا حداکثر 24 ماه برای هر کارورز، پوشش بیمه مسؤولیت و حوادث برای کارورزان در دوره های مقدماتی و پرداخت یاری هزینه آموزشی و ایجاد دسترسی های مدیریتی لازم برای دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه کارورزی اشتغال دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی عضو باشگاه را تسهیل بخشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 757

به "اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا انتها سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا انتها سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید