یک ایرانی، استاد برتر مدرسه اقتصاد لندن شد

به گزارش مالکوم، اساتید و دانشجویان مدرسه اقتصاد لندن در انتخاب استاد برتر سال 2022-2023 دکتر آترینا اورعی را به عنوان استاد سال این دانشگاه انتخاب کردند. پرفسور مک کوی، معاون آموزشی مدرسه اقتصاد لندن این خبر را اعلام نموده است.

یک ایرانی، استاد برتر مدرسه اقتصاد لندن شد

به انتخاب اساتید و دانشجویان مدرسه اقتصاد لندن، یک ایرانی به عنوان استاد برتر سال در مدرسه اقتصاد لندن معرفی گردید.

به گزارش ایسنا، اساتید و دانشجویان مدرسه اقتصاد لندن در انتخاب استاد برتر سال 2022-2023 دکتر آترینا اورعی را به عنوان استاد سال این دانشگاه انتخاب کردند. پرفسور مک کوی، معاون آموزشی مدرسه اقتصاد لندن این خبر را اعلام نموده است.

انتخاب آترینا اورعی با نظرسنجی از دانشجویان و اساتید مدرسه اقتصاد لندن و بعلاوه آنالیز امتیازات تدریس در این دانشگاه صورت گرفته است.

دکتر آترینا اورعی پس از به انتها رساندن دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، مدرک دکتری حرفه ای در مدیریت کسب و کار را از دانشکده مدیریت این دانشگاه دریافت کرد و از سال 1399 به مدرسه اقتصاد لندن پیوست.

زمینه تحقیقات این پژوهشگر جوان ایرانی در حوزه اقتصاد رفتاری، روانشناسی مالی و سیاست گذاری عمومی است و در حال حاضر علاوه بر تدریس در مدرسه اقتصاد لندن، یکی از اعضای اصلی گروه پژوهشی اتحادیه اروپا است. بعلاوه تا به امروز ده ها مقاله از وی در مجلات و منابع معتبر علمی به چاپ رسیده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2158

به "یک ایرانی، استاد برتر مدرسه اقتصاد لندن شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک ایرانی، استاد برتر مدرسه اقتصاد لندن شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی، استاد برتر مدرسه اقتصاد لندن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید