ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش مالکوم، ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی شروع شد و تا دوشنبه سوم آبان ماه ادامه خواهد یافت.

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ازاد اسلامی می توانند هم اکنون نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

فرآیند ثبت نام به صورت مجازی انجام می گردد و همه پذیرفته شدگان از امروز یکم آبان ماه تا روز دوشنبه سوم آبان ماه 1400 فرصت دارند جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل از جمله مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان است.

تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول 12 قطعه) و مدرکی که شرایط خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند، از جمله مدارک ثبت نام داوطلبان است.

شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 2 میلیون و 225 هزار ریال عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 65000 ریال (6هزار و 500 تومان) مشخص شده است که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت کند.

بعلاوه پذیرفته شدگان واحد ها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه جابجایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، مهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آن ها داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1785

به "ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید