انتخابات حداکثری نشانۀ قدرت مردمی نظام

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/یزد استاندار یزد در شورای اداری شهرستان مهریز گفت: مشارکت مردم در انتخابات تقویت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد و قدرت مردمی نظام نیز حاکی از آسیب ناپذیری آن در سطح جهانی است.

انتخابات حداکثری نشانۀ قدرت مردمی نظام

به گزارش خبرنگاران،سید محمد میرمحمدی در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با بیان این که هرجا اعتماد و هدف مشترک خدمت به مردم وجود داشته باشد موفقیت حاصل می گردد، اظهار کرد: فعالیت های شهرستان حاکی از همکاری و هماهنگی میان دستگاه های مختلف شهرستان است از این رو، هرچه سیستم هماهنگ تر فعالیت کند، رشد خواهیم داشت و در این میان هنر مدیران است که برای یاری و خدمت به مردم دست به دست هم دهند.

وی با اشاره به چارچوب مشخصی که استان برای مدیران مشخص نموده است، گفت: هشت محور آب، گردشگری، بهداشت و درمان، علم و فناوری، منابع طبیعی و محیط زیست، صنایع های تک و انرژی خورشیدی از محورهای در نظر گرفته شده برای توسعه شهرستان ها و استان است.

استاندار یزد اضافه نمود: ضروری است تمهیداتی برای توسعه استان و شهرستان و نیز تقویت فرهنگ گردشگری انجام دهیم، برای نمونه، برای جذب گردشگر خارجی و مبادله فرهنگی و مالی کوشش گردد و در نظر داشت که از نظر فرهنگی تأثیرگذار و نه تأثیرپذیر بود.

میرمحمدی در ادامه با ابراز خرسندی از فرایند گازرسانی روستاهای مهریز، توضیح داد: گازرسانی دستورالعمل دولت تدبیر و امید و اولویت مردم است و فعالیت های استان نیز به جایی رسیده است که تا سال 96و97 همه روستاهای بالای 20خانوار گازدار خواهند شد.

این مقام مسئول اعلام کرد: نباید در استان ظرفیت های بدون استفاده ایجاد و باید توجه کرد سرمایه گذاری های صورت گرفته حداکثر بازدهی را داشته باشد و رقابت های بدون اندیشه نیز در فرایند منطقی فعالیت ها ممانعت نکند.

وی ادامه داد: سرمایه های کشور باید در جای درست هزینه گردد و ضروری است مدیران استان در این خصوص توجه نمایند.

استاندار در خصوص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد گفت: اعتبارات برای طرح های مصوب شده ابلاغ و تخصیص داده شده است و در این میان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر برای بخش حمل ونقل و خطوط ریلی است که این بخش همراه با اشتغال زایی فرآوان خواهد بود.

میرمحمدی گفت: ضروری است مسئولان شهرستان به برنامه های دهه فجر، مدیریت و ساماندهی بازار نوروزی، مدیریت و برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی و رویکرد مشارکت مردمی در انتخابات توجه داشته باشند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که هدف دولت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوی مشارکت حداکثری مردم است، اعلام کرد: مشارکت مردم تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد و قدرت مردمیِ نظام حاکی از آسیب ناپذیری آن نظام در سطح جهانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 769

به "انتخابات حداکثری نشانۀ قدرت مردمی نظام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات حداکثری نشانۀ قدرت مردمی نظام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید