اکبرنژاد: نتیجه کشتی در اسلو طلایی بود، امیدها هم به خودباوری رسیده اند

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم ملی امید کشتی آزاد نتیجه تیم بزرگسالان در مسابقات قهرمانی دنیا را طلایی دانست و تاکید نمود که عملکرد این تیم باعث ایجاد خودباوری بیشتر در امیدهای اعزامی به صربستان خواهد شد.

اکبرنژاد: نتیجه کشتی در اسلو طلایی بود، امیدها هم به خودباوری رسیده اند

تقی اکبرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد درمسابقات جهانی نروژ گفت: نتیجه خیلی خوب و طلایی بود، همین باعث شد انگیزه ای در کشتی کشور ایجاد گردد. عملکردی که کشتی گیران، مربیان و فدراسیون کشتی داشتند، خوب و مثبت بود.

وی در خصوص اینکه نتایج بزرگسالان چه تاثیری روی تیم ملی امید اعزامی به صربستان خواهد داشت، تاکید نمود: بچه های ما با این عملکرد به خودباوری بیشتری می رسند و این خودباوری باعث می گردد کشتی های بهتری بگیرند.

سرمربی تیم ملی امید کشتی آزاد برترین پیروزی در جهانی 2021 را برد حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی دانست و اعلام نمود: این کشتی حیثیتی شده بود، خوب شد که یزدانی به برد رسید. او خیلی کوشش کرد و به حقش هم رسید. کامران قاسم پور هم کشتی های خوبی گرفت و پدیده تیم بود، بعلاوه امیرحسین زارع. حتی جوان های تیم هم خوب مبارزه کردند، سرلک، امیرمحمد یزدانی، نخودی و گلیج، این ها در حد قابل قبولی کشتی گرفتند و کمتر از خودشان نبودند و چه بسا در بعضی مبارزه ها بیشتر از خودشان کشتی گرفتند.

اکبرنژاد در پایان با اشاره به سایر جوان های تیم که از رسیدن به مدال بازماندند، گفت: جز یونس امامی که توقع از او بیشتر بود، رحمان عموزاد و عرفان الهی خیلی جوان بودند. در جهانی نروژ میدان دیدند و سال های بعد قطعا بهتر کشتی خواهند گرفت، البته اگر بخواهند که فرایند رو به جلوی خود را حفظ نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1772

به "اکبرنژاد: نتیجه کشتی در اسلو طلایی بود، امیدها هم به خودباوری رسیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: نتیجه کشتی در اسلو طلایی بود، امیدها هم به خودباوری رسیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید