ناظم الشریعه؛ سعی کردیم در بازی با بلاروس به هماهنگی برسیم، بازی با صربستان معین کننده است

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری دو ملاقات مقابل بلاروس گفت: ملاقات تدارکاتی برابر بلاروس به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان یاری کرد.

ناظم الشریعه؛ سعی کردیم در بازی با بلاروس به هماهنگی برسیم، بازی با صربستان معین کننده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد دومین ملاقات محبت آمیز برابر بلاروس گفت: این تیم آمده بود که دفاعی بازی کند و گل کمتری دریافت کند. تیم بلاروس معمولا با تیم های اروپای شرقی بازی نموده و از لحاظ فیزیکی از تیم های آسیایی بهتر هستند. اما بازیکنان ما با تمرکز بالا بازی کردند و در دو ملاقات پیروز بودند.

وی ادامه داد: ملاقات برابر بلاروس، آخرین بازی تدارکاتی بود و تمام کوشش خود را به کار گرفتیم تا به هارمونی لازم برسیم. در یک هفته به جامانده باید سعی کنیم با تمرینات منظم و دقیق خود را آماده رقابت های مهم لیتوانی کنیم. امیدوارم به شرایط مسابقه برسیم و تیم خوبی را برای بازی اول برابر صربستان که بسیار مهم است، برسیم. ملاقات مقابل صربستان برای نحوه صعود کردن مان بسیار معین کننده است.

ناظم الشریعه در سرانجام گفت: بدون شک حمایت از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به آمادگی روحی و روانی هرچه بیشتر بازیکنان یاری خواهدکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1699

به "ناظم الشریعه؛ سعی کردیم در بازی با بلاروس به هماهنگی برسیم، بازی با صربستان معین کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه؛ سعی کردیم در بازی با بلاروس به هماهنگی برسیم، بازی با صربستان معین کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید