ایسوس از اولین مانیتور 500 هرتزی دنیا رونمایی کرد

به گزارش مالکوم، ایسوس ساعاتی قبل اظهار داشت که با همکاری انویدیا پیروز به ساخت یک مانیتور 500 هرتزی مبتنی بر فناوری G-Sync شده است. ایسوس می گوید این مانیتور از پنل 24 اینچی TN بهره می برد و برای بازی های E-Sports یا ورزش های الکترونیکی با رزولوشن 1080p می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته در این میان هنوز در خصوص تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور اطلاعاتی ارائه نشده است.

ایسوس از اولین مانیتور 500 هرتزی دنیا رونمایی کرد

ایسوس و انویدیا حدود دو سال قبل از مانیتور 360 هرتزی رونمایی کردند. روی هم رفته عموم گیمرها از مانیتورهای 144 هرتزی استفاده می نمایند و در حال حاضر پنل های 240 هرتزی هم چندان رایج نیستند. بنابراین در نگاه اول به نظر می رسد رفرش ریت 500 هرتز برای مانیتور گیمینگ زیاده روی محسوب می گردد اما انویدیا اعلام نموده چنین مانیتوری مناسب گیمرهایی است که در مسابقات مختلف شرکت می نمایند و در پی برترین برترین ها هستند.

طبیعتا برای استفاده از این مانیتور قدرتمندی، باید از یک کارت گرافیک همه فن حریف بهره ببرید. انویدیا اعلام نموده که نسل بعدی کارت گرافیک RTX 4090 تابستان سال جاری راهی بازار می گردد که برای مانیتورهای 500 هرتزی گزینه ایدئالی محسوب می گردد. بازی های مشهوری مانند CS:GO، Valorant و Overwatch با استفاده از کارت گرافیک مناسب، می توانند از حداکثر توان این مانیتور بهره ببرند.

ایسوس می گوید پنل TN استفاده شده برای این مانیتور از نظر پاسخ دهی حدود 60 درصد سرعت بیشتری نسبت به پنل های TN استاندارد ارائه می نماید. در هر صورت باید ببینیم ایسوس این مانیتور را با چه قیمتی به دست کاربران می رساند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2001

به "ایسوس از اولین مانیتور 500 هرتزی دنیا رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایسوس از اولین مانیتور 500 هرتزی دنیا رونمایی کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس از اولین مانیتور 500 هرتزی دنیا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید