ایسینبایف: المپیک توکیو به خاطر کرونا به تعویق نخواهد افتاد

به گزارش مالکوم، یک عضو کمیته بین المللی المپیک (IOC) خاطرنشان کرد المپیک تابستانی 2020 در توکیو به خاطر کرونا با تعویق روبرو نخواهد شد.

ایسینبایف: المپیک توکیو به خاطر کرونا به تعویق نخواهد افتاد

به گزارش خبرنگاران، النا ایسینبایف اطمینان دارد المپیک توکیو با وجود شیوع دنیای ویروس کرونا در زمان مقرر در توکیو برگزار خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از رقابت های عظیم دنیا ورزش لغو شدند و اتحادیه فوتبال اروپا نیز به احتمال فراوان سه شنبه هفته جاری تعویق یورو 2020 را اعلام می نماید.

دارنده 2 مدال طلای المپیک و عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک در این رابطه به خبرگزاری تاس روسیه گفت: اگر بخواهیم درباره همه گیری دنیای ویروس کرونا صحبت کنیم بحث ساده ای نیست. با این وجود کمیته بین المللی المپیک در راستای آماده سازی و برگزاری المپیک 2020 در توکیو کارها را ادامه می دهد. این نهاد همکاری نزدیکی با سازمان دنیای بهداشت، کمیته برگزار کننده المپیک توکیو و فدراسیون های دنیای رشته های مختلف ورزشی برای تعویق رقابت های انتخابی دارد تا همه ورزشکاران بتوانند امکان شرکت داشته باشند. تا امروز مقدمات المپیک توکیو طبق برنامه پیش می رود و تردیدی نیست که که مراسم افتتاحیه طبق زمان مقرر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 802

به "ایسینبایف: المپیک توکیو به خاطر کرونا به تعویق نخواهد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسینبایف: المپیک توکیو به خاطر کرونا به تعویق نخواهد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید