بارش و برف و باران در کشور ، بارانی شدن 5 استان در آخر هفته ، هوا در سواحل خزر سرد می گردد ، خلیج فارس 3 روز مواج است

به گزارش مالکوم، سازمان هواشناسی جدیدترین پیش بینی های خود را از شرایط جوی کشور مبنی بر بارش برف و باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کولاک و مواج بودن دریا اظهار داشت.

بارش و برف و باران در کشور ، بارانی شدن 5 استان در آخر هفته ، هوا در سواحل خزر سرد می گردد ، خلیج فارس 3 روز مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از شرایط جوی کشور اظهار داشت که امروز (سه شنبه) در منطقه های از شمال غرب ، غرب ، جنوب غرب ، شمال شرق ، مرکز، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی ، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد. این شرایط تا آدینه در این منطقه ها تداوم می یابد.

بعلاوه از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز آدینه در منطقه های از یزد، خراسان جنوبی و شمال استان های فارس ، بوشهر و کرمان و شنبه در منطقه های از شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش خواهیم بود.

شایان ذکر است بارش در منطقه ها سردسیر و کوهستانی شمال غرب ، غرب ، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به شکل برف بوده و با توجه به وزش باد شدید، با کولاک برف نیز همراه خواهد بود.

بعلاوه امروز، با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، دمای هوا در استان های ساحلی خزر و خراسان شمالی به طور محسوسی کاهش می یابد.

سه شنبه دریای خزر و از پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس مواج است .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2137

به "بارش و برف و باران در کشور ، بارانی شدن 5 استان در آخر هفته ، هوا در سواحل خزر سرد می گردد ، خلیج فارس 3 روز مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش و برف و باران در کشور ، بارانی شدن 5 استان در آخر هفته ، هوا در سواحل خزر سرد می گردد ، خلیج فارس 3 روز مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید