بازی Call Of Duty در پلی استیشن باقی می ماند

به گزارش مالکوم، مایکروسافت اعلام نموده است که میخواهد بازی Call of Duty را روی پلی استیشن نگه دارد.

بازی Call Of Duty در پلی استیشن باقی می ماند

خبرنگاران - پس از همکاری مایکروسافت با Activision Blizzard، بسیاری به این فکر نموده اند که سرنوشت بازی های آینده چه خواهد شد و آیا مایکروسافت ممکن است همه آن ها را انحصاری Xbox یا PC کند.

به گزارشubergizmo، این امر به ویژه در خصوص Call of Duty که هم در ایکس باکس و هم برای پلی استیشن موجود است صدق می نماید. خبر خوب این است که مایکروسافت اعلام نموده میخواهد بازی Call of Duty را روی پلی استیشن نگه دارد.

به گفته مایکروسافت: برای روشن شدن مسئله، مایکروسافت همچنان به عرضه Call of Duty و سایر عناوین محبوب Activision Blizzard در پلی استیشن تا سرانجام هر قرارداد موجود با Activision ادامه خواهد داد؛ و ما به سونی متعهد شده ایم فراتر از توافقات موجود دسترسی دهیم تا هواداران سونی بتوانند همچنان از بازی هایی که دوست دارند لذت ببرند.

اخیراً گزارش شده است که حداقل سه عنوان Call of Duty برای پلی استیشن خواهد آمد. با این حال، این گزارش حاکی از آن است که عناوین آینده کمی مبهم هستند و نشان می دهد که شاید مایکروسافت در نهایت بتواند آن ها را انحصاری Xbox/PC کند.

با این حال، این بیانیه مایکروسافت حاکی از آن است که بازی Call of Duty همچنان در آینده روی پلی استیشن قابل بازی خواهد بود و این خبر خوبی برای گیمر های پلی استیشن است. با توجه به آنچه گفته شد، به خاطر داشته باشید که خرید Activision Blizzard به وسیله مایکروسافت هنوز تمام نشده است و موانع نظارتی برای برطرف وجود دارد، اما بیانیه مایکروسافت ممکن است به کاهش نگرانی های ضد تراست یاری کند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1940

به "بازی Call Of Duty در پلی استیشن باقی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Call Of Duty در پلی استیشن باقی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید