تور ارزان مالزی: با کشور مالزی و تور مالزی بیشتر آشنا شوید

به گزارش مالکوم، مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا و مرکز آن شهر زیبای کوالالامپور است که به خاطر سواحل متعدد و تنوع جاذبه های گردشگری طبیعی، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان به خصوص برای ورزش هایی مانند غواصی است.

تور ارزان مالزی: با کشور مالزی و تور مالزی بیشتر آشنا شوید

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

علاوه بر ساحل و جزیره های متعدد و بکر در مالزی، جنگل های انبوه و سرسبز یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های این کشور در تور مالزی به شمار می رود. جدا از جاذبه های طبیعی، از نظر جاذبه های شهری، برج ها و آسمان خراش های بلند و رستوران های معروف، این کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد. تنوع فرهنگی و طبیعی بیش از هر چیز توجه شما عزیزان را جلب خواهد نمود.

اگر برای اولین سفر به کشور مالزی برنامه ریزی می کنید، این نکات به شما یاری می نمایند تا سفری لذت بخش تر داشته باشید و برای شرایط مختلفی که در طول سفر در تور مالزی پیش می آیند، آمادگی داشته باشید.

انواع تور مالزی و برگزاری این تورها

سایت معتبر معراج گشت آسمان، یکی از فعال ترین آژانس های هواپیمایی در زمینه تور های مسافرتی است که تور های آن در راستا های مختلف با تنوع های بسیار در همه فصول برگزار می گردد. از تور های مالزی این آژانس می توان به تور مالزی تک، تور مالزی لحظه آخری یا تور ترکیبی مالزی اشاره نمود که در زیر به شرح هر یک از این موارد می پردازیم.

تور مالزی تک

با توجه به اینکه تور مالزی به صورت ترکیبی نیز برگزار می گردد، عده ای دوست دارند تمامی زمان تور خود را در مالزی سپری نمایند تا وقت بیشتری برای گشت و گذار در یک شهر و کشور مالزی داشته باشند؛ بعلاوه بهتر با فرهنگ، آداب و رسوم و منطقه ها گردشگری آن آشنا شوند. تور مالزی معمولا هفت شب برگزار می گردد و پرطرفدارترین شهر آن کوالالامپور است.

تور لحظه آخری مالزی

در برخی مواقع، زمانی که 48 ساعت مانده به تاریخ پرواز، به علت پر نشدن سهمیه آژآنس هواپیمایی یا خالی ماندن هواپیما، قیمت تور بسیار کاهش پیدا می نماید. این موضوع بشتر برای تورهایی مانند مالزی به وجود می آید؛ زیرا این کشور ها احتیاج به ویزا ندارند و می توانید با خرید تور، به راحتی در کمترین زمان، به این کشور ها سفر کنید. اگر شما دارای وقت آزاد هستید یا دنبال تور مالزی مقرون به صرفه می گشت، تور لحظه آخری مالزی برترین گزینه برای شما است.

تور ترکیبی مالزی

منظور از تورهای ترکیبی این است که اقامت در دو شهر یا دو کشور نامبرده در پکیج مسافرتی با اجرای لیدر، ترانسفر و گشت های مختلف شهری همراه با لیدر یا بدون این ها هم می تواند انجام گردد که در این صورت نرخ های متفاوتی به آن تعلق می گیرد؛ بنابراین شما بسته به بودجه ای که مدنظر دارید یکی را بر می گزینید.

تور مالزی سنگاپور یکی از پرطرفدارترین و مجذوب کننده ترین تورهای ترکیبی در تورهای مالزی است که با نرخ ها و قیمت های ویژه، در فصول مختلف سال انجام می گردد و ضمناً، جالب است بدانید که مقرون به صرفه ترین نرخ تور مالزی سنگاپور در فصل پاییز و در ماه آبان ماه است که حدود قیمت این تور به مبلغ دو میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد رسید. بعلاوه، تور مالزی سنگاپور از هفت شب و هشت روز آغاز شده، به همین ترتیب ادامه می یابد و شما می توانید به دلخواهتان یکی را انتخاب کنید.

پرواز های تور های مالزی

تور مالزی با پروازهای مستقیم داخلی از جمله ایران ایر، ماهان و... برگزار می گردد. در صورتی که شما مسافران عزیز مایل باشید از پروازهای خارجی بهره ببرید، می توانید از میان پروازهای امارات، قطر و... پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شما عزیزان این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که ترانسفر بین شهری مابین شهرهای کوالالامپور و پنانگ، به صورت زمینی و مابین شهرهای کوالالامپور و لنکاوی، بعلاوه کوالالامپور و سنگاپور به صورت هوایی نیز برای راحتی شما تعبیه شده است.

برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز، نقشه و راهنمای گردشگری مالزی در اختیار کلیه مسافرین قرار خواهد گرفت.

ضمناً اطلاع داشته باشید که در سفر به مالزی و سنگاپور، به طور همزمان می توانید تا دو هفته بدون اخذ ویزا به صورت توریستی از کشور مالزی بازدید کنید. مسافرانی که قصد دارند بیشتر از دو هفته اقامت داشته باشند یا مسافرانی که قصد بازدید از سنگاپور را داشته باشند قبل از سفر احتیاج به اخذ ویزا دارند.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر می گردد، برای تهیه تور احتیاج به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به علت بعد مسافت یا نداشتن وقت، قادر به مراجعه به آژانس های مسافرتی نیستند، امکان این را دارند که پس از ارسال صفحه اول گذرنامه به وسیله فکس، ایمیل و... مدارک تور را به صورت ایمیل یا فاکس دریافت نمایند و سفر خود را انجام دهند.

تورهای متنوع آژانس معراج گشت آسمان، در بیشتر موارد، هتل های پرطرفدار را در تور خود می گنجاند و با توجه به اینکه درج قیمت تور لحظه آخری مالزی برای تمامی هتل ها میسر نیست، اگر هتل یا پرواز خاصی مد نظرتان است، می توانید به سایت mgairan.com مراجعه کنید یا با شماره 44255833 تماس بگیرید.

منبع: کجارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1869

به "تور ارزان مالزی: با کشور مالزی و تور مالزی بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: با کشور مالزی و تور مالزی بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید