برگزاری مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

به گزارش مالکوم، مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سه شنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.

برگزاری مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در این دانشگاه و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساخته خواهد شد تا در شرق تهران مرکزی برای مراجعه نوآوران وفناوران علاقمند به علم اندوزی و کارآفرینی با سهولت و امکانات متنوع در دسترس باشد.

اسماعیل خان میرزا، مدیر دفتر توسعه فناوری و تجاری سازی دانشگاه علم و صنعت ایران در این مورد گفت: همه خدمات مورد نیاز در اکوسیستم نوآوری و فناوری از طریق این مجتمع در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقمندان راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت خواهند کرد. این افراد هم می توانند از خدمات خود مجتمع استفاده کرده یا در صورت تمایل و نیاز به مجموعه های دیگری مثل صندوق های پژوهش و فناوری در سراسر کشور معرفی شوند.

به گفته خان میرزا از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز می توان به تامین مالی، مشاوره کسب و کار، تامین فضای فیزیکی، مشاوره تهیه طرح کسب و کار، توانمندسازی تیم های دانشجویی و غیره اشاره کرد.

وی افزود: این مجموعه دارای حدود 2300 متر مربع فضای قابل استفاده در دو طبقه بوده و نمادی از توسعه در شرق تهران خواهد بود. مراجعه به این مجتمع و استفاده از امکانات آن از خارج از دانشگاه بدون هیچ گونه محدودیتی میسر خواهد بود و انتظار می رود بهره برداری از آن تا مرداد سال 99 میسر شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 775

به "برگزاری مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید