بزرگترین فستیوال یخ و برف دنیا کجاست؟

به گزارش مالکوم، اگر به فستیوال های مجذوب کننده و مشهور جهان علاقه دارید، در این پست از بلاگ خبرنگاران با بزرگترین فستیوال یخ و برف شما را آشنا میکنیم. برای دیدن این فستیوال بزرگ و دیدنی که هر سال برگزار میشود باید به شمال شرق چین سفر کنید، این فستیوال در یکی از شهرهای مستقل چین به نام هاربین برگزار میشود. هاربین در چین به عنوان یکی از سردترین نقاط جهان شناخته میشود و سرمای هوا به حدی است که میکروب ها در آن رشد پیدا نمیکنند! افرادی که هاربین را برای سفر انتخاب میکنند و برای رزرو بلیط هواپیما این مقصد را برمیگزینند، معمولاً فقط برای این فستیوال و در تاریخ های ابتدای ژانویه تا انتهای فوریه به این مقصد سفر میکنند چون در سایر ماه های سال چین به قدر کافی جاهای مختلف گردشگری در شهرهای مهم دارد. از شهرهای مهم چین میتوان به پکن، گوانجو و شانگهای اشاره کرد. در ادامه درباره این فستیوال به شما اطلاعاتی را ارائه میدهیم.

بزرگترین فستیوال یخ و برف دنیا کجاست؟

فستیوال یخ و برف در کشور چین

شهر هاربین در کشور چین همه ساله از علاقه مندان یخ و برف در جهان دعوت میکند تا در بزرگترین فستیوال یخ و برف در جهان که در این شهر برگزار میشود شرکت کنند. این شهر یکی از نقاطی است که به علت سرمای شدید، مجسمه های یخی در آن به خوبی شکل میگیرند و تا روزها و حتی ماه ها باقی میمانند. شروع تاریخ این فستیوال 5 ژانویه هر سال است، اما تا ماه ها ادامه دارد و فرصت برای شرکت در این فستیوال برای همه علاقه مندان و مسافران وجود دارد.

به گفته مسئولین این جشنواره، سالانه 15 میلیون بازدید کننده برای این جشنواره به هاربین میایند، ممکن است شما بلیط هواپیما پکن رزرو کرده باشید و یا به مقاصد شهرهای دیگر، شما میتوانید خود را با پرواز و یا ترانسفر زمینی به شهر هاربین برسانید.

این جشنواره وسعتی به میزان 600 هزار متر مربع دارد و بزرگترین مجسمه یخی که در این جشنواره خواهید دید ارتفاعی به میزان 150 فوت دارد و در حال لمس آسمان است!

10 هزار کارگز برای راه اندازی این فستیوال یخ را به صورت قالبی برش داده اند و از بخش های مختلف شهر به اینجا آورده اند.

اولین سالی که این فستیوال برگزار شد سال 1985 بود و در سه نقطه مختلف برگزار شد که در حال حاضر، با تجمیع آنها به یک فستیوال بزرگ تبدیل شده است و در واقع میتوان اینگونه مطرح کرد که به بزرگترین فستیوال یخ و برف در جهان تبدیل شده است.

بهترین زمان برای سفر به هاربین و تهیه بلیط هواپیما از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه میباشد چون معمولاً روزهای ابتدایی و انتهایی آن بسیار شلوغ است.

اگر تصمیم دارید در این رویداد شرکت کنید حتماً لباس های گرم زیادی بپوشید، بلیط ورودیه به این مجموعه 48 دلار است و در صورت گرمای هوا این رویداد زودتر به سرانجام میرسد، در هر صورت رویدادی که بر پایه آب و هوا باشد به آب و هوا نیز وابسته خواهد بود.

برای دریافت ویزای چین میتوانید با شماره 75134000 تماس حاصل فرمایید.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2031

به "بزرگترین فستیوال یخ و برف دنیا کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین فستیوال یخ و برف دنیا کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید