بهره برداری 3 طرح تولیدی و فروشگاهی به ارزش 200میلیارد ریال در ملایر

به گزارش مالکوم، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: در هفته صنایع دستی سه طرح تولیدی و فروشگاهی به ارزش 200 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری 3 طرح تولیدی و فروشگاهی به ارزش 200میلیارد ریال در ملایر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر، ابراهیم جلیلی امروز دوشنبه 26 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: در هفته صنایع دستی دو فروشگاه مبلمان منبت به ارزش 170 میلیارد ریال در بازار مبل و شهرک خوشه مبل منبت ناحیه دو ملایر با 2700 مترمربع زیربنا و طرح توسعه یک کارگاه تولیدی با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال با مساحت 700 متر زیربنا و اشتغال 22 نفر به بهره برداری رسید.

او اضافه نمود: در هفته صنایع دستی دو جلسه آنالیز ساخت شهرک نمایشگاهی با حضور مدیرکل استان، فرماندار، سرمایه گذار بخش خصوصی، انجمن های مبل منبت، شهرداری، اوقاف و سایر مسئولان، تشکیل و موافقت های اولیه برای تهیه طرح شهرک نمایشگاهی 17 هکتاری با سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد ریال و اشتغال هزار نفر انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: بیش از 25 درصد جمعیت شاغلان صنایع دستی استان، در شهرستان ملایر فعالیت نموده و بعد از کشاورزی دومین حوزه اشتغال شهرستان صنایع دستی است که 20 رشته فعال در منطقه دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 988

به "بهره برداری 3 طرح تولیدی و فروشگاهی به ارزش 200میلیارد ریال در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری 3 طرح تولیدی و فروشگاهی به ارزش 200میلیارد ریال در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید