بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ نگران بدعت های غلط هستیم

به گزارش مالکوم، باشگاه پرسپولیس از تاثیر درخواست باشگاه مس کرمان برروی انتخاب بازی پیش رو با توجه به سوابق قبلی در لیگ، ابراز نگرانی کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ نگران بدعت های غلط هستیم

در این اطلاعیه آمده است:

بار دیگر پرسپولیس بهانه ای شد برای دیگران تا خود را نشان بدهند و خواسته ای را مطرح نمایند. در آستانه مسابقه ای قرار داریم که تیم روبه رو قبل از آن در موضوع داوری بیانیه ای صادر نموده و بازی با پرسپولیس در آن بهانه نهاده شد تا گله ها و خواسته های خود را مطرح نمایند.

ما از ابتدای فصل سعی نموده ایم از ورود به چنین بحث هایی خودداری کنیم ولی نگران بدعتی غلط هستیم که بر اساس آن حریفان ما قبل از مصاف با پرسپولیس برای موضوع داوری بیانیه می دهند و روز بازی که می گردد داور به سود آن ها و به زیان پرسپولیس اشتباه می نماید و سوت می زند. شاید اگر در این زمینه تجربه بازی ها برابر آلومینیوم و طرفدار نبود که این گونه شد، درصدد واکنش برنمی آمدیم.

ما در فوتبالی حضور داریم که مدیر باشگاهی بعد از انتها بازی با لپ تاپ به رختکن داوران می رود و از آنها انتقاد می نماید و نمی توانیم باور کنیم با توجه به پست و جایگاه آن مدیر در فدراسیون، داور تحت فشار روانی قرار نمی گیرد. تازه این اتفاقی است که با وجود حضور دوربین ها و شاهدان عینی روی می دهد. این که در غیاب دوربین ها و شاهدان شرایط چگونه است نمی دانیم.

بحث ما درباره این نیست که آیا تیم مس در بازی های گذشته از اشتباهات داوری لطمه دیده یا نه؟ بحث ما درباره بهانه نهاده شدن پرسپولیس است و این که پرسپولیس به ابزار و وسیله ای برای جبران یکسری مسائل برای دیگر تیم ها بدل گردد. نهایت خواسته ما عدم تاثیرپذیری و اجرای عدالت در جریان مسابقه است وگرنه به گواه کارشناسان داوری، پرسپولیس خود در زمره تیم های بالانشین در جدول تیم های متضرر از اشتباهات داوری است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2150

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ نگران بدعت های غلط هستیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ نگران بدعت های غلط هستیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ نگران بدعت های غلط هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید