بیانیه نویسی برای باشگاه های ایران حکم واکسن را پیدا نموده است

به گزارش مالکوم، تهران (پانا) - مدیرعامل سابق باشگاه پیکان تهران معتقد است رواج پیدا کردن بیانیه نویسی باشگاه ها علیه یکدیگر به دلیل فرار رو به جلو به وسیله تیم هاست.

بیانیه نویسی برای باشگاه های ایران حکم واکسن را پیدا نموده است

مهدی دادرس در گفت وگو با پانا درباره فراگیر شدن موج بیانیه نویسی به وسیله باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: به نظر من این بیانیه ها فرار رو به جلوست و ناشی از این است که می خواهند فوری جواب هم را می دهند. این یعنی صبرمان کم شده است و صبر نداریم. حالا یکی زمانی هست که علیه هم بیانیه می نویسند و جواب هم را می دهند اما یک زمانی هم علیه افرادی بیانیه می دهند که دستشان کوتاه است و نمی توانند جواب این بیانیه ها را بدهند.

وی ادامه داد: داورها مظلوم هستند، اشتباه دارند اما این بیانیه ها فشار را روی آنها زیاد می نماید. این نشان می دهد که نمی توانند مسائل فنی خودشان را جواب بدهند و برای همین به سرعت موضوع را به بیانیه نویسی می کشانند که آی نگاه کنید که حق ما را خورده اند ولی کسی نیست به آنها بگوید که اگر توپ ها گل شده بود باز هم این حرف می زدید و اگر برده بودید باز هم داور محکوم بود. متاسفانه بیانیه نویسی برای باشگاه های ایران حکم واکسن را پیدا نموده است که پس از ناکامی سریع تزریق می نمایند که طرفدار سوال فنی نپرسد. ما می گوییم فوتبال مان حرفه ای است اما آیا در فوتبال حرفه ای ما دیده ام که باشگاه های بزرگ اروپا علیه هم بیانیه دهند؟ موضوعی هم رخ می دهد در حد یکی دو خط اظهار نظر می نمایند.

مدیرعامل سابق پیکان تهران افزود: اجازه دهید به همین دربی تهران که قبل از عید برگزار گردید نگاه کنیم که چه جنجالی بدنبال قضاوت سید علی به وجود آمد. شما تاریخ دربی را در 30 سال اخیر نگاه کنید، بزرگترین داورهای دنیا از مارکوس مرک تا سایر داورها به تهران آمدند اما همواره تیمی که نتیجه مطلوب را نگرفته داور را مقصر بازی می داند

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره برخورد با این بیانیه ها گفت: تا جایی که من خبر دارم کمیته اخلاق به باشگاه ها هشدار داده و قصد برخورد جدی هم دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1987

به "بیانیه نویسی برای باشگاه های ایران حکم واکسن را پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه نویسی برای باشگاه های ایران حکم واکسن را پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید