تامین اقتصادی، عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی خوزستان

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان گفت: عمده مشکل واحدهای تولیدی استان، تامین اقتصادی به وسیله سیستم بانکی است که امیدواریم با همکاری بانک ها شاهد حل این مشکل باشیم.

تامین اقتصادی، عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی خوزستان

حمزه خسروانی در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان که امروز، 30 شهریورماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: امروز جلسه ستاد برای مسائل پنج واحد فراوریی در حوزه بیمه تامین اجتماعی، امور اقتصادیاتی و تسهیلات بانکی برگزار گردید که با اجماع نظر اعضای ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان، راهکارهایی برای حل و فصل مسائل این واحدها ارائه شد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری خوزستان در پی بازگشت به فراوری واحدهای غیبرطرفال، تامین سرمایه در گردش و بعلاوه حفظ اشتغال موجود در واحدهای فراوریی استان است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان در مورد عملکرد بانک های استان در عمل به مصوبات ستاد تسهیل استان گفت: عملکرد بانک ها در اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان قابل قبول است زیرا بیش از 80 درصد از مصوبات ستاد تسهیل خوزستان به وسیله بانک های استان اجرایی شده است.

خسروانی اسم کرد: دستگاه های اجرایی که مسئول اخذ کسورات ممتازه هستند، در اخذ این کسورات همکاری لازم با فراورینمایندگان را داشته باشند و از ابزارهای قانونی در بحث امهال، تقسیط، تخفیف و...، برای حل مشکل فراورینمایندگان استان استفاده نمایند.

وی ادامه داد: عمده مشکل واحدهای فراوریی استان، تامین اقتصادی به وسیله سیستم بانکی است که امیدواریم با همکاری بانک ها شاهد حل این مسائل باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1724

به "تامین اقتصادی، عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اقتصادی، عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید