تحریم های جدید ترامپ علیه چین با ادعای نقض حقوق بشر

به گزارش مالکوم، کاخ سفید گفت ترامپ طرح تحریم بعضی مقامات چینی را به بهانه نقض حقوق بشر در منطقه سین کیانگ چین، امضا نموده است.

تحریم های جدید ترامپ علیه چین با ادعای نقض حقوق بشر

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ، کاخ سفید در بیانیه ای اظهار داشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با متهم کردن چین به نقض حقوق بشر در منطقه سین کیانگ، طرح تحریم هایی را علیه بعضی مقامات چینی که در آن دخیل هستند، امضا نموده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز خود با صدور بیانیه ای بعد از امضای تحریم های ضد چینی، در حالی که تظاهرات سراسری در ایالات متحده علیه تبعیض نژادی سیستماتیک، بی عدالتی و نژادپرستی همچنان ادامه دارد، مدعی شد این قانون، ناقضان حقوق بشر و تجاوزگرانی را که به صورت سیستماتیک بعضی اقدامات غیرانسانی را علیه اقلیت های مذهبی و نژادی در منطقه سین کیانگ و دیگر مناطق چین انجام می دهد، جوابگو می نماید.

پیش از این اما وزرای خارجه گروه جی-7 روز چهارشنبه ضمن انتشار بیانیه ای مداخله جویانه از چین خواستند تا در بازنگری کند.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست فاش کرد جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جنجالی خود که قرار است به زودی منتشر گردد، گفته است که ترامپ از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین خواسته است تا برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به او یاری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 991

به "تحریم های جدید ترامپ علیه چین با ادعای نقض حقوق بشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های جدید ترامپ علیه چین با ادعای نقض حقوق بشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید