تخلفات ناظران ساختمان ها با شدت بیشتری پیگیری می گردد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: شورای نظام مهندسی در سال های اخیر با شدت بیشتری تخلفات ناظران ساختمان ها را پیگیری می نماید.

تخلفات ناظران ساختمان ها با شدت بیشتری پیگیری می گردد

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، مهدی هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد کاهش آمار ریزش های ساختمانی هستیم به طور که در طول یک سال 100 مورد ریزش ساختمان در سطح کشور گزارش شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اعلام کرد: سازمان نظام مهندسی به دنبال اجرا کردن اصول و مقررات ساختمانی است تا از این طریق آمار ریزش های ساختمانی را به صفر برساند.

هاشمی توضیح داد: اگر مقررات و نکات ایمنی در ساخت و سازها رعایت و افرادی دارای صلاحیت برای این امر انتخاب شوند با حوادث همچون ریزش ساختمان مواجهه نمی شویم.

وی اضافه کرد: شورای نظام مهندسی در سال های اخیر با شدت بیشتری تخلفات ناظران ساختمان ها را پیگیری می نماید و با حدود 380 مورد برخورد داشته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید نمود: نظام مهندسی استان ها باید با آگاهی بخشی پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی مهندسی را تقویت نمایند تا از این طریق مردم کمتر دچار سردرگمی شوند.

هاشمی اضافه کرد: یکی از مهم ترین اقدامات برای ایمنی بخشیدن به ساخت و سازها تعامل نظام مهندسی با شهرداری ها است تا به هیچ ساختمانی بدون مجری ذی صلاح اجازه سرانجام کار داده نشود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: در استان تهران از هزار مورد بازدید ساخت وسازهای ساختمانی به 40 مورد به دلیل امکان ریزش دستور توقف داده شد اما تعدادی از این ساخت و سازها به کار خود ادامه دادند و متاسفانه ریزش هایی صورت گرفت که دستگاه قضایی باید با مقصران این حوادث به شدت برخورد کند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 864

به "تخلفات ناظران ساختمان ها با شدت بیشتری پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات ناظران ساختمان ها با شدت بیشتری پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید