ترکیه تجهیزات تنفس مصنوعی چینی ارسالی به اسپانیا را مصادره کرد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران به نقل از العربیه، وزارت خارجه اسپانیا آدینه 3 آوریل 2020 اعلام نمود که مقامات ترکیه یک هواپیمای حامل دستگاه های تنفس مصنوعی چینی که به مقصد اسپانیا به پرواز درآمده بود را توقیف و محموله آن را مصادره کردند.

ترکیه تجهیزات تنفس مصنوعی چینی ارسالی به اسپانیا را مصادره کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری ها، لایا گنزالس وزیر خارجه اسپانیا گفت که دولت ترکیه در آنکارا یک محموله امدادهای پزشکی که از چین خریداری شده و به سوی اسپانیا در حال انتقال بود را از روز شنبه گذشته مصادره نموده است. وزیر خارجه اسپانیا اضافه نمود که دولت آنکارا به بهانه نگرانی اصلی درباره توانایی هایش در محافظت از سیستم درمانی ترکیه محدودیت هایی را بر صادرات تجهیزات پزشکی در خاک این کشور اعمال نموده است.

این محموله تجهیزات پزشکی با ارزش شامل 162 دستگاه تنفس مصنوعی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در واحدهای ICU توسط کشور اسپانیا سفارش داده شده است.

اداره گمرک ترکیه شنبه گذشته ابتدا هواپیمایی که محموله دستگاه های تنفس مصنوعی را جابجا می کرد توقیف کرد و سپس محموله دستگاه های تنفس مصنوعی را که اسپانیا برای مقابله با ویروس کشنده کرونا از چین خریداری نموده و به آنها احتیاج فوری دارد، مصادره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 861

به "ترکیه تجهیزات تنفس مصنوعی چینی ارسالی به اسپانیا را مصادره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه تجهیزات تنفس مصنوعی چینی ارسالی به اسپانیا را مصادره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید