ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد شروع شد، شروع کلاس ها از بهمن

به گزارش مالکوم، پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1400 از امروز می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد شروع شد، شروع کلاس ها از بهمن

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1400 از امروز می توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می گیرند، منحصراً می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی این مرحله اعلام شد، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، امروز شنبه مورخ 16 بهمن به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت نامی در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان نهایی این مرحله (تکمیل ظرفیت) نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن ماه 1400) است. پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ 30 بهمن مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.

پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته اند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی تازه ثبت نام کنند. همچنین این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار شده و موسسه محل قبولی تازه آنان باید مدارک ثبت نامی این دسته از افراد را از محل قبولی قبلی آنان درخواست کند.

پذیرفته شدگان می بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کدرشته محل ذی ربط تلقی می شود.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیرفته شدگان می توانند سوال یا سوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org مطرح کنند و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1976

به "ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد شروع شد، شروع کلاس ها از بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد شروع شد، شروع کلاس ها از بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید