جزییات بلیط تخفیف دار مترو برای دانش آموزان و دانشجویان ، ثبت نام به وسیله سایت شرکت (طراحی سایت)

به گزارش مالکوم، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره بلیط تخفیف دار دانشجویان و دانش آموزان توضیحاتی ارائه داد.

جزییات بلیط تخفیف دار مترو برای دانش آموزان و دانشجویان ، ثبت نام به وسیله سایت شرکت (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، حامد عباسی نامی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان این مطلب اضافه کرد: با افزایش مسافران مترو، برنامه ریزی حرکت قطارها با پایش دوره ای و مستمر آمار اندازه مسافر ورودی در خطوط هفت گانه متروی تهران و حومه انجام می گردد.

او گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، دانش آموزان و دانشجویان شهر تهران می توانند برای دریافت کارت مترو در سایت این شرکت ثبت نام نمایند و با استفاده از این کارت تا یک سال از تخفیف 50درصدی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اضافه کرد: به منظور ایمن سازی حرکت قطارها سال جاری 10 رام قطار از خطوط درون شهری و 2 دستگاه لوکوموتیو از خط 5 تا به امروز نوسازی شده است و درتلاشیم کار بازسازی 2 رام قطار دیگر نیز به زودی به اتمام برسد و به چرخ سرویس دهی بازگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2062

به "جزییات بلیط تخفیف دار مترو برای دانش آموزان و دانشجویان ، ثبت نام به وسیله سایت شرکت (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات بلیط تخفیف دار مترو برای دانش آموزان و دانشجویان ، ثبت نام به وسیله سایت شرکت (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید