اجرای طرح خدمت در خیابان های پیروزی و صفا

به گزارش مالکوم، نخستین طرح خدمت شهر تهران از منطقه 13 و با ارائه ده ها خدمات مختلف شهری از خیابان های پیروزی و صفا شروع شد.

اجرای طرح خدمت در خیابان های پیروزی و صفا

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه13، طرح خدمت را فرصتی برای خدمت بیشتر به شهفرایندان دانست و گفت: این طرح، در راستای تدابیر دکتر زاکانی، شهردار تهران مبنی بر حل مسائل و موضوعات شهری با ارائه ده ها خدمت در زمینه های خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی از روز گذشته، پنجم شهریور ماه در معابر شناسایی شده منطقه13 شروع شده و با فعالیت 164 کارگر خدمات شهری به مدت یک هفته ادامه دارد.

محمدهادی علی احمدی اضافه کرد: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان های خدمت رسان و فعالیت گسترده کارکنان اجرایی، انجام می گردد و امیدواریم شاهد تغییر و تحول در محله های منطقه باشیم و گامی نو برای رضایتمندی شهفرایندان برداریم.

او ادامه داد: پاکسازی برچسب و پوسترهای تبلیغاتی، نظافت معابر، شست وشوی ایستگاه اتوبوس و زیر مخازن، جوی و المان های شهری، لایروبی نهرها،بازسازی پیاده رو، اقدامات فوریتی 137، جمع آوری پسماند خشک همراه با آموزش ساکنان و واحدهای تجاری بخشی از اقدامات این طرح است. علاوه براینها علف کشی، نخاله کشی و حذف تنه جوش و پاجوش، رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابرات از دیگر خدماتی است که به طور ضربتی در روز های اول و دوم طرح خدمت در منطقه13 به اجرا عایدی.

به گفته شهردار منطقه13، مدیرکل هماهنگی و ارزیابی امور منطقه ها، معاون هماهنگی و ارزیابی امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند، مدیر اداره نظارت و ارزیابی امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند، مشاور مدیر کل امور منطقه ها، مدیر اداره نظارت و ارزیابی امور منطقه ها، معاونان اجرائی از نزدیک بر فرایند اجرای طرح خدمت در منطقه13 نظارت کردند.

براساس این طرح، نواقص و مسائل احصا و به مدت یک هفته و به صورت ضربتی این مسائل در حوزه های خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی اجرا می گردد که بازسازی آسفالت و بهسازی معابر، رنگ آمیزی جوی، نصب گاردریل و نیوجرسی در بزرگراه ها، بازپیرایی و فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و... از دیگر اقدامات مد نظر در اجرای طرح خدمت است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2047

به "اجرای طرح خدمت در خیابان های پیروزی و صفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح خدمت در خیابان های پیروزی و صفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید